Nakijken CVT?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
+1Niels;97031 schreef : Ik zeg: zichtbare kentekens op filmpje vol ongein op openbare weg = FAIL
Niet zo handig inderdaad...
- V300 register
- Verbannen
-

correct me if i'm wrong, maar de koppeling is toch nie in de buurt van de CVT? of is ie dan niet gwn goed afgesteld meer en verhaalt hij dat dan op de riemen? En waar kan ik dat dan laten afstellen? liefst hier in de buurt

En als de riemen daadwerkelijk versleten zijn (grote kans), hoe kom ik dan aan die riemen en wie kan ze er vakkundig onder zetten?
(en wat kost dat allemaal wel niet?!)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jermaniac;97215 schreef : alsof de politie naar aanleiding van zo'n filmpje, mij op zouden sporen? wie zegt dat ik daar toen in reed? laat ze dat maar eerst bewijzen
Zal ze worst wezen. Het is jouw auto dus is het jouw verantwoording.
- V300 register
- Verbannen
-
Jermaniac;97215 schreef : wie zegt dat ik daar toen in reed?
Jermaniac;97014 schreef : Ik rij achteruit, met de bergrem aan (de bergrem was ook de reden dat ik ineens achterstevoren stond:P)
You did!

Jermaniac;97215 schreef : correct me if i'm wrong, maar de koppeling is toch nie in de buurt van de CVT? of is ie dan niet gwn goed afgesteld meer en verhaalt hij dat dan op de riemen? En waar kan ik dat dan laten afstellen? liefst hier in de buurt
En als de riemen daadwerkelijk versleten zijn (grote kans), hoe kom ik dan aan die riemen en wie kan ze er vakkundig onder zetten?
(en wat kost dat allemaal wel niet?!)
Setje nieuwe riemen kost ongeveer 150 euro. Maar controleer ze eerst op beschadigingen en probeer ze af te stellen, wellicht is het heus zo erg niet. De koppeling zit ter hoogte van het schutbord waar de aandrijfas naar de variomatic achterin loopt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
waar ik w?l mee zit is dat stelletje malloten die op die plek n?t na de bocht staan te filmen. dit valt nog niet onder driften, maar w?l onder "pas op ik kom eraan gegleejen". een stuurfout zit in een klein hoekje en dan heb je je handen vol om te corrigeren v??rdat je je auto in die filmers boort.
in de buurt van assen weet ik eigenlijk niet zoveel te vinden, misschien dat er anderen zijn die mensen kennen in drenthe met enige vario-kennis maar anders even clublid worden en je aanmelden voor een sleuteldag;)
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de aanstaande sleuteldag is begin juli:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-