Controle vacuüm systeem bij hoog toeren

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2008 00:02 #710789 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
Aan de voorkant haal ik meestal de moeren (sleutel 17) los. Aan de achterzijde haal ik meestal de het plaatje met demprubber los (sleutel 13). Dat is makkelijker.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2008 16:51 #710867 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren

2 Fast 4 U;55489 schreef :


lefgozer:wtf::wtf:

met de hoeveelheid stoeiwerk die ik wel eens onder mijn 340 meegemaakt heb, zou ik dat nooit aandurven zo op 4 stapels stenen. liever 4 assteunen, 2 setjes van 2 heb je al voor ca 30 euro per set.. staat 300x stabieler naar mijn mening, en die 60 euro is je leven ook niet waard!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2008 21:55 #710903 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren

AvdAkker;55682 schreef : lefgozer:wtf::wtf:

met de hoeveelheid stoeiwerk die ik wel eens onder mijn 340 meegemaakt heb, zou ik dat nooit aandurven zo op 4 stapels stenen. liever 4 assteunen, 2 setjes van 2 heb je al voor ca 30 euro per set.. staat 300x stabieler naar mijn mening, en die 60 euro is je leven ook niet waard!


Nou ik moet zeggen dat het staat als een huis, de beton blokken hebben een opp van 30 x 20 cm en zijn 10 cm dik, ik heb eerst eens wat aan de auto geduwd in alle richtingen eer ik eronder ging.
Wat de as steunen betreft ik heb ze maar ze zijn niet hoog genoeg.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2008 21:58 #710904 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
demonteren hogedruk remschakelaar

Ik heb een vermoeden dat de hogedruk remschakelaar wat vertraging heeft in het terug komen, is deze te demonteren zonder problemen en moet er na dien ontlucht worden??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 21:14 #711015 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
Ik heb de hogedruk remschakelaar overbrugd en de problemen met de hogetoeren zijn voorbij.

Is deze schakelaar te vervangen, zonder de gehele hoofdrencilinder te vervangen??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-05-2008 21:43 #711019 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
Ja er komen maar een paar druppels remolie uit
Nieuwe(andere)klaarleggen en omwisselen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-05-2008 15:54 #711051 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
precies, het beste gelijk de nieuwe met een nieuw koperringetje monteren.


het ontluchten van de hoofdremcilinder is NIET nodig, aangezien het eventuele luchtbelletje zo naar het reservoir toe "floept" en daar naar boven komt door de vloeistof.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2008 21:53 #711092 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
Ok heren, dan zal ik dat as Zondag maar doen, want Zaterdag ben ik in Malden :groovy:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD