Controle vacuüm systeem bij hoog toeren
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;55489 schreef :
lefgozer:wtf::wtf:
met de hoeveelheid stoeiwerk die ik wel eens onder mijn 340 meegemaakt heb, zou ik dat nooit aandurven zo op 4 stapels stenen. liever 4 assteunen, 2 setjes van 2 heb je al voor ca 30 euro per set.. staat 300x stabieler naar mijn mening, en die 60 euro is je leven ook niet waard!
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
AvdAkker;55682 schreef : lefgozer:wtf::wtf:
met de hoeveelheid stoeiwerk die ik wel eens onder mijn 340 meegemaakt heb, zou ik dat nooit aandurven zo op 4 stapels stenen. liever 4 assteunen, 2 setjes van 2 heb je al voor ca 30 euro per set.. staat 300x stabieler naar mijn mening, en die 60 euro is je leven ook niet waard!
Nou ik moet zeggen dat het staat als een huis, de beton blokken hebben een opp van 30 x 20 cm en zijn 10 cm dik, ik heb eerst eens wat aan de auto geduwd in alle richtingen eer ik eronder ging.
Wat de as steunen betreft ik heb ze maar ze zijn niet hoog genoeg.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb een vermoeden dat de hogedruk remschakelaar wat vertraging heeft in het terug komen, is deze te demonteren zonder problemen en moet er na dien ontlucht worden??
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Is deze schakelaar te vervangen, zonder de gehele hoofdrencilinder te vervangen??
- V300 register
- Verbannen
-
Nieuwe(andere)klaarleggen en omwisselen
- V300 register
- Verbannen
-
het ontluchten van de hoofdremcilinder is NIET nodig, aangezien het eventuele luchtbelletje zo naar het reservoir toe "floept" en daar naar boven komt door de vloeistof.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-