niet "opschakelen" - tachorelais
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Het is ook bijna recht afgescheurd, net of het zo hoort. Maar toen ik beter keek, kon ik zien dat het echt afgescheurd is. Dit is dus de reden waarom het ding niet meer opschakelde zoals het hoorde :yeah: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lekkage slangen (tussen primair en emvk)
Slangen verkeerd omgedraaid.
Kapotte membramen
Kapotte emvk
Kapotte tachnorelais.
Tja en als je pech heb net zo als mij dan is het een combinatie van die dingen haha.
Punt is dat ik in mn eentje ben, dus heb met een camara steeds moeten kijken of die opschakelde. Op een gegeven moment deed die het goed.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;46436 schreef : Punt is dat ik in mn eentje ben, dus heb met een camara steeds moeten kijken of die opschakelde. Op een gegeven moment deed die het goed.
Huh? Dat kun je toch horen? :S Of een beetje schatten hoeveel toeren ie maakt?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: is dat die vacuumbuffer die Wouter 'een beetje' groter heeft gemaakt bij z'n Daf 55?
- V300 register
- Verbannen
-
In ieder geval ligt er een setje emvk + tacho voor je klaar!
- V300 register
- Verbannen
-
doorvoerpotjes is wel wat over te vinden, schuivende afdichting van het vacuum IN de primaire schijven.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;46460 schreef : In ieder geval ligt er een setje emvk + tacho voor je klaar!
Yes! Het werkt dus! Jean-Luc en ik hebben vandaag samen even de 'nieuwe' EMVK en tachorelais in de 340 geknutseld, en het blijkt te werken! Zelden z? weinig motorgeluid gehoord
Sinds ik die auto heb, schakelt ie volgens mij dus nu voor het eerst ?cht goed op. W?t een genot om dan ff een stukkie door de Ooij te kachelen! 
Ook in dit topic nogmaals mijn dank, J-L!
- V300 register
- Verbannen
-