veerpoot + achter shokker lengte?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ik ben niet echt opzoek naar dat originele spul...Lucluc;161137 schreef : Onze ex-voorzitter vertelde mij dat hij die caravanveren gewoon bij de onderdelenboer op de hoek heeft kunnen bestellen, dus waarschijnlijk kom je daar makkelijk aan.
ben opzoek naar iets waar ''ontwikkeling'' in zit kwa sportief rijden zeg maar...
ik denk dat die hulpveren+schokbreker combi voor een caravan niet helemaal zijn wat ik zoek, wss kosten ze ook meer dan een gebruikt schroefsetje o.i.d
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

wel is het veruit de beste oplossing voor het stugger maken van de achterkant, tenzij je het ?cht plankmatig wilt hebben met straffe sportdempers, in dat geval moet je gewoon een dubbel veerblad maken
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
over versteviging heb ik niet echt nagedacht eerlijk gezegt.AvdAkker;161194 schreef : het lullige van de schokdemperbevestiging achter is dat dit niet gemaakt om vering te compenseren, wil je achter coilovers dan moet je toch echt ook het chassis wat verstevigen...
maargoed...de lengte van de schokbrekers achter en de lengte van de voorpoten.
daar moet ik rekening mee houden als ik een schroefsetje ga adopteren van een ander merk.