Bredere banden op gewone velgen?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;122487 schreef : Heeft de mijne geen last van. Stefan, de jouwe wel omdat 'ie verlaagd is.
Als je straks de banden weer onder de 343 maakt, zul je zien dat dat al krap aan is
Straks? Dat kan nog wel effe duren! :crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Op Zolder met een 25kg gereedschapskoffer, 3 reservewielen, 5L koelvloeistof en een kan olie geen problemen met aanlopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Vooral omdat de 344 weer met glans door de APK kwam en ik nu dus weer 14 maanden sturen kan! Op naar het belastingvrije tijdperk!:yeah:
Dank voor de reacties. Sneeuw vind ik niet erg aannemelijk meer in Nederland. Meestal is het regen of natte sneeuw, of is er gewoon gestrooid. Dan zijn die 175s prima.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
In ieder geval hoef ik me nu ook niet druk te maken bij ritten naar Duitsland!
Meteen voor de Lancia ook maar een paar winterbanden geregeld, dus het wagenpark staat er weer goed voorbereid bij.:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Neerlands trots;122658 schreef :
Dank voor de reacties. Sneeuw vind ik niet erg aannemelijk meer in Nederland. Meestal is het regen of natte sneeuw, of is er gewoon gestrooid. Dan zijn die 175s prima.
In de sneeuw kun je toch juist beter smalle bandjes hebben? Die 'prikken' toch door de sneeuw heen?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel 2;122926 schreef : In de sneeuw kun je toch juist beter smalle bandjes hebben? Die 'prikken' toch door de sneeuw heen?
Klopt. Maar dat geldt alleen bij een fatsoenlijk pak sneeuw. Trouwens, met de 440 van mijn ouders destijds heb ik op 185's een prima kerstvakantie gehad in Zweden. Nergens problemen gehad ondanks de pakken sneeuw! Alleen ijs vinden ze niet leuk; dan hou je de Zweden met hun spijkerbanden natuurlijk niet bij...:hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;122998 schreef : Voor de sneeuw kan je natuurlijk nog altijd een Jeep kopen met Mud+Snow banden..
Ik hou mijn hart vast als ik met mijn Silverado door de sneeuw moet. Dat ding is op droog asfalt al niet recht op de weg te houden... De Chrysler voyager waar ik even mee gereden heb lag zelfs een stuk beter op de weg.