Het KONI schokbreker topic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb over enkele weken de maten voor je, maar nu liggen ze nog bij Erik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb hier geen meetinstrumentarium, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Overigens heb ik ergens al gehoord dat schokkers van een MR2 redelijk zouden passen. Wie wat of waar, don't ask...maar misschien een goede lead voor diegene die ze op kan zoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
van uiteinde tot uiteinde INCLUSIEF schroefdraad: 49,1 cm
van uiteinde tot uiteinde ZONDER schroefdraad: 38 cm
hopelijk heb je er iets aan.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wat ik ook nog aan gegevens mis is veerweg, aslast, wiellast, en dat soort zaken. hoe wou je dat op gaan trommelen karsten?
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;106062 schreef : ja, en dan nog de maten ingetrokken en uitgetrokken anders kun je er nog niets mee:+
Ik kan een setje wel meenemen naar de eerst volgende meeting, dan kan Karsten alles opmeten wat hij nodig heeft
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;106062 schreef : ja, en dan nog de maten ingetrokken en uitgetrokken anders kun je er nog niets mee:+
wat ik ook nog aan gegevens mis is veerweg, aslast, wiellast, en dat soort zaken. hoe wou je dat op gaan trommelen karsten?
Hopen dat er bij Kodi een vriendelijke meneer of mevrouw wat moeite wil doen en mail mailtje beantwoorden! Hehe, heb namelijk een mailtje gestuurd naar Koni zelf met daarin de vraag of ze mij de desbetreffende gegevens konden doorgeven! Ik hoop dat ze reageren, want anders zal ik komende week wel is bellen! Zal dan bellen in in de naam van de Belgische spoorwegen!
Want wij werken hier overal op elke trein met Koni's, dus dat moet normaal wel wat gewicht in de schaal werpen..:y:Zeker als grote afnemen!
Ik geef ze nog even de tijd en dan zien we wel waar het naartoe gaat!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
D?t zou nog wel eens kunnen werken. Ik weet niet wat je functie is bij de BS, maar misschien kun je het beter via iemand die die Koni's inkoopt voor de BS vragen? Die kent de wegen en personen om zulk soort dingen te bereiken wellicht veel beter.Dendorssers;106200 schreef : Want wij werken hier overal op elke trein met Koni's, dus dat moet normaal wel wat gewicht in de schaal werpen..:y:Zeker als grote afnemen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
koni nederland is niet zo happig als het op dit soort dingen aankomt, een korting kun je iig wel vergeten. op elke terberg trekker zitten minimaal 4 en maximaal 10 koni's, op elke vrachtwagen minimaal 12 en maximaal 18 koni's. in totaal nemen wij dus ook per jaar al minstens 4000 exemplaren af.