B21ET project
- V300 register
- Verbannen
Ik laat wel weten wat hier het resultaat van wordt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Maar laat je niet misleiden door dingen die je overal op internet leest.
300+ pk met standaard drijfstangen, ja dat kan.
Blijft het gegarandeerd heel. nee.
Vraag een zweed die zojuist 500+pk uit een standaard motor heeft gepeuterd hoelang het heel blijft.
Antwoord zal zijn, aantal dynoruns, misschien een run op de dragstrip.
Zwakke punten van een redblock is niet de krukas, en zijn niet de zuigers, maar wel de drijfstangen.
Inmiddels zijn h-profiel drijfstangen heel goed verkrijgbaar zowel in zweden als in amerika, en er zijn zelfs mensen die ze in NL op de plank hebben liggen.
(IK zei de gek).
Je zult zelfs eerder een cilinder ovaal drukken door extreem koppel dan een krukas breken.
Klein fotootje van m'n eigen projectje [work in progress].
[auto is goed rijdbaar, en gaat van de week voor apk]
Ik kan uren kletsen over redblocks, redblock tuning, en engine management systemen, maar zal het voor nu kort houden.
vragen staat vrij
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
... en ik kan uren luisteren of lezen over redblocktuning etc... Het hier kort houden is prima, maar open zeker een eigen topic over je project!jelmar;148794 schreef : Ik kan uren kletsen over redblocks, redblock tuning, en engine management systemen, maar zal het voor nu kort houden.
vragen staat vrij
- V300 register
- Verbannen
Anjo heeft hem wel eens in t echt gezien :woops:
- Mark Smeets
- Moderator
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
idd, wel nog ff je kabelboompje netjes maken:Djelmar;148794 schreef : Klein fotootje van m'n eigen projectje [work in progress]
- V300 register
- Verbannen
jelmar;148804 schreef : Mijn project is niet interessant voor hier, motor zit namelijk in een '84 744 :yesyes:
Anjo heeft hem wel eens in t echt gezien :woops:
Alsnog plaatsen! In de offtopic showroom, ik kan ook uuuuuren luisteren en lezen over redblock tuning!
Als je trouwens USA drijfstangen nodig hebt, ik kan ze doorsturen voor je. Ik zit in Amerika en heb een adres hier. Ik kan dat soort spul makkelijk in ontvangst nemen en doorsturen.
- V300 register
- Verbannen
@jos360; bedankt voor het aanbod, maar ik ben denk ik de enige nederlander die die dingen zelf in voorraad op de plank heeft liggen.
Ik bouw met enige regelmaat ook redblocks voor anderen.
Maar mocht ik eens wat nodig hebben zal ik aan je denken als mn andere contactpersoon het druk heeft.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb vandaag mijn volvo 360 turbo int. met het B21ET blokje naar de tuner gebracht. Zij gaan haar oop de bank afstellen. Gaat wel even duren omdat ze knetterdruk zijn. Ik hou je op de hoogte. Hoe gaat het met jullie project?
- V300 register
- Verbannen