1.7 Turbo 440 in 343DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die korte 2 erger ik me ook mateloos aan; ik ga een 3,64:1 of misschien zelfs een 3,25:1 diff plaatsen zodat ik wat meer aan de eerste 3 versnellingen heb wat betreft eindoverbrenging om langer hard door te trekken; op de top lever je dan wel wat in qua snelheid "boeiend"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

mja daar zijn hobbys voor, om spaargeld op te verdampen toch? borrelt al lekker hier en daar op dit forum wou ik zeggen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
Zo een voertuigbeheersing blijf ik toch steeds weer knap vinden.
En die stuuruitslag ook zeg, lijkt wel of de wielen bijna onder een hoek van 90 graden onder de auto staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;137019 schreef : Mooie foto's!
Zo een voertuigbeheersing blijf ik toch steeds weer knap vinden.
En die stuuruitslag ook zeg, lijkt wel of de wielen bijna onder een hoek van 90 graden onder de auto staan.
Inderdaad, heb toen ooit het stuurhuis weleens aangepast. Zodat er een kwartslag extra stuuruitslag beschikbaar is. En ik moet bekennen dat ik er graag gebruik van maak :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-


Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.