340 Turbo Wolf in schaapskleren
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;57234 schreef : stijl, vloeiendheid van de overgang van de drift van links naar rechts in de S-bochten, "hoe dwars staat de auto" tijdens de drift, etc.
snelheid en tijd zijn niet relevant geloof ik.
Naar de entry-speed kijken ze weer wel geloof ik. Da's dus de snelheid waarmee je de drift inzet. Hoe hoger die snelheid, hoe meer je durft en hoe meer punten dus.
- V300 register
- Verbannen
-
-Hoek 30%
-Lijnen 30%
-Snelheid 30%
-X-factor (spectakel) 10%
De X-Factor zou dus de hoeveelheid rook kunnen zijn, maar ook evt. het opduwen van een skyline met een 340.... Om maar wat te noemen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
D?t is inderdaad spectaculair. Ik vind het al prachtig om een 340 in tussen al die jappen en duitsers te zien glijden!rwdstudent;57256 schreef : Het wordt inderdaad gejureerd. Op de volgende punten:
-Hoek 30%
-Lijnen 30%
-Snelheid 30%
-X-factor (spectakel) 10%
De X-Factor zou dus de hoeveelheid rook kunnen zijn, maar ook evt. het opduwen van een skyline met een 340.... Om maar wat te noemen.
Voor wat extra "Gaylord Drifting Team" spektakel:
waarom werken die youtube brackets niet?
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;57273 schreef : D?t is inderdaad spectaculair. Ik vind het al prachtig om een 340 in tussen al die jappen en duitsers te zien glijden!
Voor wat extra "Gaylord Drifting Team" spektakel:
waarom werken die youtube brackets niet?
Zijn er ook banden die pikzwarte rook geven? (zonder ze in de fik te zetten maar tijdens een burn-out )
Net een dieselpluim

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Is het intern gelijk aan een B14 (muv de lagere compressie zuigers)?
Ik heb eens gehoord dat er wat betreft vermogen twee versie bestaan, een 120 en 140pk versie, klopt dit en wat zijn de verschillen?
Hoe groot is het turbogat met de huidige setup? Wat voor turbo heb je precies/ hoe groot is de turbinebehuizing?
Hoe ervaar jij de combinatie van een carb en een turbo?
Hoe betrouwbaar is de carburateur?
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;57396 schreef : Frits ik heb toch nog een paar vraagjes met betrekking tot het R5Turbo blokje.
Is het intern gelijk aan een B14 (muv de lagere compressie zuigers)?
Ik heb eens gehoord dat er wat betreft vermogen twee versie bestaan, een 120 en 140pk versie, klopt dit en wat zijn de verschillen?
Hoe groot is het turbogat met de huidige setup? Wat voor turbo heb je precies/ hoe groot is de turbinebehuizing?
Hoe ervaar jij de combinatie van een carb en een turbo?
Hoe betrouwbaar is de carburateur?
Ohja, heb zojuist wat op je site gelezen. Scheur in het blok na te hoge druk, hoeveel kan zo'n blokje dan hebben? Ik las hier ergens iets dat er Renault mensen (R5) met 200 pk zouden zijn. Maar als zo'n blokje snel scheurt is het misschien niet zo super om ver op te fokken.....?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;57404 schreef : ?lk blok klapt als je turbo maar druk blijft opbouwen. (hoe wel het normaler is dat je dan een gat in je koppakking slaat)...'t Slangetje van de waste gate was gescheurd;).
Ja maar die standaard turbo is toch wel erg klein, niet verwacht dat die al een scheur zou kunnen opleveren. Het feit dat het blok eerder scheurde dan de pakking is vreemd maar zegt misschien ook wel iets over het blok...