340 Turbo Wolf in schaapskleren
- V300 register
- Verbannen
-
Er zijn al 3 wedstrijden geweest, maar je kunt altijd instappen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;57152 schreef : Volgende wedstrijd is 8 Juni, kom anders even kijken! Alleen deze keer wordt er toegangsgeld gevraagd ivm de GoFast Xday
Er zijn al 3 wedstrijden geweest, maar je kunt altijd instappen.
Ja nja mijn wagen heeft op zn minst een nieuwe koppeling nodig maar eigenlijk een getrag en een leuke turbo, gelast diff enz enz. Daarom wil ik komende week dan ook een 340 ofzo kopen zodat de 740 geschorst kan worden om klaar te maken voor, nja voor wie weet wat er gaat komen.
Ok eens kijken of ik langs kan komen. Hoe laat begint dat?
Edit: Dus wie een Getrag 262 of 265 weet te liggen of een M90 voor een goede prijs, laat maar horen!
- V300 register
- Verbannen
-
Op de natte paddock heb je overigens geen dikke vermogens nodig. Ik rij met +-120pk en sta 2e in het klassement. Vooral zo snel mogelijk beginnen is mijn advies, niet eerst de auto vol geld/tijd pompen.
Het begint om een uurtje of 10 met de training. Rond 1 uur beginnen de battles.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Volvo 740TIC;57194 schreef : Ok, dan fiks ik de remmen en koppeling maar zo snel mogelijk, diff dicht lassen en eens kijken wat de 740 kan op een cursusdag.
Zeg vriend, zou je je niet eens heel snel gaan voorstellen in de showroom? Ik ben toch wel bijzonder benieuwd naar je auto!

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;57157 schreef : Ik maakte een spreek (typ) fout. Er is altijd inschrijfgeld, alleen deze keer wordt er voor bezoekers entree gevraagd. 10 euro geloof ik.
Op de natte paddock heb je overigens geen dikke vermogens nodig. Ik rij met +-120pk en sta 2e in het klassement. Vooral zo snel mogelijk beginnen is mijn advies, niet eerst de auto vol geld/tijd pompen.
Het begint om een uurtje of 10 met de training. Rond 1 uur beginnen de battles.
Frits, hoe bepalen ze eigenlijk wie er wint bij driften? Gaat het om stijl/snelheid, tijd of wat is de bepalende factor?
- V300 register
- Verbannen
-
snelheid en tijd zijn niet relevant geloof ik.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook n leuke: Rook telt ook mee. Niet bij de kamikaze cup, maar wel bij wedstrijden op het droog...
Edit: Erg leuk filmpje vind ik:
www.dailymotion.com/darkandier/video/x5c...-series-chamble_auto