Soms afslaan 360!
- V300 register
- Verbannen
-
De kloemel weegt godmiljaar nog geen 7 gram! Vlotters zijn nog nog duurder per gram dan wiet! Haha!
Ik denk dat ik mijn oude maar eens in een bakje benzine ga leggen zodat ik tenminste zeker weet dat het dit is.
Bedankt voor de tip!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat kan nooit kwaad. Als de kabels geen enkele verbetering gebracht hebben heb je nu iig een goede set voor de volgende beurt over 5000-10.000 km...Glenneh;133086 schreef : Net even de volvo-garage gebeld...
??n maal vlottertje voor een 360 --> 69 EURO!!!!!!!!!
Dit vind ik echt asociaal duur!!!
Iemand een goedkopere suggestie?
Ben namelijk ook al 40 euro kwijt voor nieuwe bougiekabels wat niet het mankement was...
Volgens mij heeft hij het nu met benzine getest...?Niels;133100 schreef : Hij moet niet alleen drijven, hij moet OP het water blijven liggen...
- V300 register
- Verbannen
-
Zou het trouwens verschil maken in gewicht als ik de vlotter een nacht op de verwarming laat liggen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar dat is alleen bedrog van jezelf

gewoon vervangen. Een nieuwere auto is echt niet goedkoper in onderhoud. Afentoe moet het gewoon

- V300 register
- Verbannen
-

Anders blijf ik aan de gang!
Heb het vlottertje net even in benzine gelegd, en ik moet zeggen dat er toch een significant verschil is met water!
Heb toch het idee dat hij in de benzine voor de helft zonk ongeveer.
Denk toch maar dat ik er goed aan doe om morgen even een nieuwe te bestellen en te hopen dat dan ook het mankement was.
Helaas geen foto's want mijn moeder heeft me naar buiten geknikkerd omdat de hele keuken naar benzine stonk haha!
- V300 register
- Verbannen
-
Probleemzoeken kan soms best een lastig en frustrerend werkje zijn, waarbij je veel zaken schijnbaar onnodig vervangt. Maar als je daarna klaar bent weet je wel mooi ZELF hoe het in elkaar zit en wat er allemaal wanneer vervangen is. En dus ook wanneer je het evt. weer zou moeten vervangen. Het is een investering in een goede auto. En een beproeving van de familie/vriendenbanden, als je idd weer eens onder de smeer en meurend naar benzine binnenkomt

- V300 register
- Verbannen
-
PS een nieuwe vlotter is echt 6,00 gram