Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-05-2008 14:18 #711752 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
Er zit iets in de 300 serie wat problemen soms vanzelf oplost.
W??r dat onderdeel zit weten we niet maar het gebeurd wel.

Deze winter heb ik het twee of drie keer gehad.
Even deed de KM teller het niet, een of ander gierend geluid (niet de V snaal) uit motorruimte bij eerste KM'ers en richtingaanwijzer knipperde niet meer.
Het ging allemaal vanzelf over!

Nee, even serieus, soms komen gebreken volgens mij ook voort uit meer dan anders stilstaan van de auto of vocht of zo iets. Als het allemaal weer meer gaat bewegen en rijden en het zonnetje komt er bij gaat het allemaal weer wat soepeler lopen en komt het weer goed.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-05-2008 14:22 #711753 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
(niet de V snaal) Wat mag dat wezen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2008 01:06 #711827 door V300 register
dynamolager :+

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2008 09:51 #711838 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
Meestal door te hard aantrekken van een slechte dynamoriem. Mensen denken dan te besparen op een V-snaar door deze nog harder aan te trekken als ie piept:nono:; niet doen dus. Als toch de dynamo vervangen wordt is het verstandig om de spanningsregelaar te checken (zijn de koolstaafjes nog van volgende lengte):)

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2008 11:13 #711842 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen

Frans;56631 schreef : Er zit iets in de 300 serie wat problemen soms vanzelf oplost.

Ik rij nu zelf anderhalf jaar actief met een 300, ervoor reden mijn ouders ook al een 300. Het valt mij idd op dat veel storingen in de 300-serie zichzelf verhelpen. Zo is het mij overkomen dat mijn dashboardverlichting het niet meer deed. Een paar dagen later werkte die gewoon weer. Ook heeft de blower het eens voor een week af laten weten. Na een week deed ie het gewoon weer. Heeel typisch allemaal, maar beter zo dat je het iedere keer echt moet gaan repareren.:)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC