Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2008 21:54 #711608 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen

Bodejodel;56476 schreef : Het is een B200E, dit was mijn eerste 300. Dat van die radio kan wel eens raak zijn. Dat ik daar niet aan gedacht heb toen je het vroeg...

Kom (morgenavond) maar even langs, dan kijk ik er even naar. Bel maar ff, ik ben nu The Leage Of Extraordinary Gentlemen aan het kijken, dus ik ben nog wel ff wakker! :D
Het probleem is alleen wel pas begonnen een paar dagen na de radiowissel.

Beste Joentje,

Yup probleem is begonnen na radio wissel, Klopt helemaal,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2008 22:20 #711617 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
ik zou onderhand ook het brandstoffilter nog eens vernieuwen (of had je dat ook nooit gedaan Jeroen? :) )

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2008 22:32 #711621 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
Kunnen we ook nog eens doen ja... Ik heb hem nooit vernieuwd.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2008 00:11 #711636 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
Als je dan toch bezig bent met brandstoffilter etc. Check dan ook remcylinders (hij heeft ff stilgestaan), remtrommels, remschijven etc. Mocht je tijd over hebben dan is de versnellingsbakolie ook een leuke om te checken.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2008 15:41 #711666 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 met vreemde uitval verschijnselen
Remmen hebben we natuurlijk gecontroleerd toen we hem van stal haalden.
Iets te essentieel onderdeel om te vergeten!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-05-2008 16:11 #711667 door V300 register
Voordat je de hele auto hebt verbouwt, probeer eerst even het stekkertje/radio probleem uit....

Zo heb ik eens een dag besteed aan het verwijderen van een zadeltank van een sedan, terwijl het probleem een rubber ringetje van vlotter onder stoel was....

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2008 17:45 #711672 door Jeroen van Bodegom
De radiostekker staat inderdaad als eerste op de rol voor vanavond... Daarna zien we wel verder.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-05-2008 19:18 #711683 door V300 register

Frans;56541 schreef : Zo heb ik eens een dag besteed aan het verwijderen van een zadeltank van een sedan, terwijl ....

ik jou van tevoren verteld had dat het niet kon op de manier die je probeerde :humor:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-05-2008 09:12 #711728 door Jeroen van Bodegom
Vrijdag heeft de auto probleemloos gereden en het probleem is niet meer teruggekomen.
De radio was door de garage netjes aangesloten met de juiste verloopstekker. Logisch, want die stekker had ik er een paar jaar geleden zelf opgezet. Een door mij gemaakt stekkertje voor de achterspeakers zat lost wat een beetje storing in het geluid veroorzaakte.

Ik ben benieuwd of het probleem nog terugkeert...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-05-2008 09:47 #711737 door V300 register
zekering brandstofpomp

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC