Motor stopt er ineens mee
- V300 register
- Verbannen
-
En ik dacht dattie aandreven door de hulpas van de verdeler en oliepomp.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe zou ik dat zelf kunnen testen, of die stuk is of niet? Is er een mogelijkheid om uit te kunnen vinden welk onderdeel precies stuk is? Zou het bijvoorbeeld ook aan de injectoren kunnen liggen?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb even gekeken in de vraagbaak, daar staat niet duidelijk in hoe je test of de brandstofpomp nog steeds werkt. Maar gebruik de zoekfunctie van het forum eens, het is al eens besproken geloof ik...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zometeen ga ik hem weer starten en hopelijk blijft hij ook dan goed lopen. Daarna even een blokje om rijden. Ik durf nog niet zo ver, ben bang dat ik weer stil kom te staan en nu heb ik niemand bij me die me kan terugslepen of kan helpen duwen.
- V300 register
- Verbannen
-
Bedankt voor de tips!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Als je hem te koop zet, zorg er dan alsjeblieft voor dat ie niet bij de 360 cup terecht komt of bij iemand die gewoon een autootje nodig heeft, maar bij een liefhebber. Er rijden al zo weinig 360's rond, en van die weinige 360's wordt een deel nog eens slecht onderhouden ook. Red deze mooie wagens! Zorg dat ie goed terecht komt...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De Volvo was oorspronkelijk alleen als winterauto bedoeld, maar ik ben inmiddels wel een beetje Volvo fanaat geworden

Het geld dat de Volvo opbrengt wordt opzij gezet en in de zomer komt er een BMW voor in de plaats. Een 525 tds E34. Ik wil voor het dagelijks verkeer een automaat en ik rij te veel kilometers om benzine te blijven rijden. De BMW moet alle opties hebben die er in die tijd bij geleverd werden, dus het wordt wel even zoeken naar een mooie

Het blijft in ieder geval altijd een RWD auto

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;46147 schreef : Hoi, nou mooi dat het is opgelost. Hopelijk blijft ie nu goed. Wat is trouwens het verbruik van je auto?
Als je hem te koop zet, zorg er dan alsjeblieft voor dat ie niet bij de 360 cup terecht komt of bij iemand die gewoon een autootje nodig heeft, maar bij een liefhebber. Er rijden al zo weinig 360's rond, en van die weinige 360's wordt een deel nog eens slecht onderhouden ook. Red deze mooie wagens! Zorg dat ie goed terecht komt...
Een vriend van me zoekt als dagelijkse auto nog een leuke RWD auto. Hij is een echte autoliefhebber en zal er goed voor zorgen, mocht hij hem overnemen. Mocht hij hem niet overnemen, dan zet ik hem eerst hier te koop.