Benzine Super E10
- V300 register
- Verbannen
-
daanheijn;231177 schreef : Met open achterklep rijden geeft alleen enorme stank van uitlaatgassen in de auto. De spaarzame momenten dat ik kortstondig eens iets vervoer met de klep open staat de blower vol aan en beide voorramen open. Niet te harden
.
Yup dat is normaal.. de stroomlijn van de auto zorgt ervoor dat de gassen tegen de achterkant van de auto aan gegooid worden (en dus NIET tegen de achterruit, die zolang je rijdt eigenlijk al-tijd schoon blijft) en als je de klep open zet komen daar de gassen naar binnen. Naar mijn idee helpt het zelfs beter om alleen de blower op 3 te zetten en de blaasmonden naar je gezicht te zetten, dan om ook de ramen open te zetten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Wouter;231185 schreef : Yup dat is normaal.. de stroomlijn van de auto zorgt ervoor dat de gassen tegen de achterkant van de auto aan gegooid worden (en dus NIET tegen de achterruit, die zolang je rijdt eigenlijk al-tijd schoon blijft) en als je de klep open zet komen daar de gassen naar binnen. Naar mijn idee helpt het zelfs beter om alleen de blower op 3 te zetten en de blaasmonden naar je gezicht te zetten, dan om ook de ramen open te zetten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-