Vanaf welk motornummer loodvrij
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Motor origineel een B14.4E, maar de vaste ventilator,
de contactpuntontsteking en het uitlaatspruitstuk van
de oude B 14.2E motor overgezet.
Ook in de B14.2E mocht loodvrij, maar dan wel SuperPlus 98.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het waternippel; daar kun je in feite alleen een donoronderdeel aan herleiden, bij .3 / .4 koppen zit die er origineel niet in, maar is er zo in te zetten.
voor zover ik het gietwerk op de foto kan zien is dit een .3 kop wat er op zit, nog beter zou zijn als je toevallig ook de verfkleur kan zien op de cylinderkop bij het hijsoog linksachter op de motor..
- V300 register
- Verbannen
-
ja, ...maar ik gok erop dat ze niet een stukje 'kanaal' hebben uitgeboord...want dat moet dan toch ook?AvdAkker;161354 schreef : het waternippel; daar kun je in feite alleen een donoronderdeel aan herleiden, bij .3 / .4 koppen zit die er origineel niet in, maar is er zo in te zetten.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik zit me ook behoorlijk te vergapen op dat koelslangendrama tussen T-stukje en de carburateur. de slang is ingekort, maar er zijn wel vormklemmen gebruikt zoals origineel
nu ik wat beter kijk lijkt het zelfs alsof ze in die afvoerleiding van het originele T-stukje een T-stukje geplaatst hebben waarmee beide zijden van de carburateurvoet aangesloten zijn; g??n circulatie van koelwater door de carburateurvoet dus! (in dat geval is het waternippel dus ook niet aanwezig)
Steven, heb je bij koud weer toevallig wel eens last van vermogenverlies op de snelweg waarbij je alleen met plankgas nog wat door kunt rijden? evt zelfs bij stoppen een afslaande motor, die pas na een minuut of wat weer wilt starten?
- V300 register
- Verbannen
-