Motor loopt harder en zachter en slaat af bij stationair lopen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2010 13:04 #849110
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Motor loopt harder en zachter en slaat af bij stationair lopen
Is het koelsysteem (carberateurverwarmingsysteem) in orde?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2010 13:05 #849111
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Motor loopt harder en zachter en slaat af bij stationair lopen
Stekkeraansluitingen en electrische verbindingen controleren en zit in de carb alles goed gemonteerd?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-09-2010 19:05 #849125
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor loopt harder en zachter en slaat af bij stationair lopen
Het probleem is opgelost 
Vandaag heb ik een nieuwe carburateur gehaald...en bij het demonteren van de oude zag ik dat de schroef onderin helemaal los zat !! Daar zat dus het probleem.
Dank voor het meedenken

Vandaag heb ik een nieuwe carburateur gehaald...en bij het demonteren van de oude zag ik dat de schroef onderin helemaal los zat !! Daar zat dus het probleem.
Dank voor het meedenken

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2010 12:24 #849158
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor loopt harder en zachter en slaat af bij stationair lopen
Welke schroef onderin? Die schroef waarmee de verwarmingsplaat aan de carburateur vastzit?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2010 17:17 #849178
door V300 register
Als je de carburateur ondersteboven houdt, zie je aan ??n kant in het midden een schroef zitten. Geen idee of dat de verwarmingsplaat betreft
.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-10-2010 11:59 #850208
door V300 register
Potverdorie. Gisteren was ik aan het cruisen en opeens kreeg ie het probleem weer (afslaan bij stationair lopen). Van het ene op het andere moment. Heel vreemd. Ik kon het bijna niet geloven.
Ik denk toch dat het ergens bij de carburateur moet zitten...aangezien hij 2 weken feilloos heeft gereden na het vervangen van de carburateur.
Ik denk toch dat het ergens bij de carburateur moet zitten...aangezien hij 2 weken feilloos heeft gereden na het vervangen van de carburateur.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-10-2010 13:38 #850209
door V300 register
Kijk es bij je zekering kast met name bij de stekkers onder handschoenenkast.
Als daar iets los zit krijg je dit ook bij viel die uit als ik licht aan deed.
Ook kan stekkertje van stationaire sproeier slecht contact maken met de kabel
Als daar iets los zit krijg je dit ook bij viel die uit als ik licht aan deed.
Ook kan stekkertje van stationaire sproeier slecht contact maken met de kabel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-10-2010 09:43 #850262
door V300 register
Daar lijkt alles goed te zitten. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het ergens bij de carburateur moet zitten....het zou wel erg toevallig zijn als het daar niet ergens aan lag.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-10-2010 12:57 #850275
door V300 register
lijkt goed te zitten? wil dat zeggen dat je de stekkers los gehad hebt en alle contacten kritisch bekeken hebt, en er geen ??n contact verkleurd is??
of bedoel je 'zo te zien zitten alle stekkers op hun plek'??
in dat laatste geval weet je dus nog niks namelijk
of bedoel je 'zo te zien zitten alle stekkers op hun plek'??
in dat laatste geval weet je dus nog niks namelijk

Moderators: Mark Smeets