motor ratelt
- V300 register
- Verbannen
-
Vanavond wou ik mijn beestje starten ,ok dat ging wel redelijk ,maar na 5 seconden ineens een snel tikkend geluid ,en daarna een ratelend geluid ,gevolgd door een brandluchtje en afslaan ,alsof er iets doorgebrand is ,ik vermoed zelf de startmotor ,maar echt wat een herrie geeft dat als ik hem laat draaien ,wat met moeite gaat hieronder een link over hoe dat ongeveer klinkt ,ik hoor het wel van de experts
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
dat klinkt overigens totaal anders dan een golf met te grote klepspeling, maar goed.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Klinkt zo'n beetje als een zware dieselmotor, terwijl het eigenlijk een benzinemotor is...
Hoe zit het met het motorvermogen?
Als dat op niets meer lijkt, dan zit je volgens mij net als ik met een lek in je uitlaatspruitstuk. Bij mij trad dat op na vervangen van de koppakking en de aansluiting tussen downpipe en uitlaat...
Het was Anjo die dit gezegd heeft trouwens. Zelf heb ik nog niet de tijd gehad om te vervangen, maar heb wel al van nabij gekeken en het klopt idd dat mijn pakking van de uitlaat lekte... Dus mss kan je dat even proberen controleren...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb je de oude nog om de axiale slag en afstand van kroonwiel tot behuizing na te meten en te vergelijken?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;135726 schreef : Ik denk dat ik je geluid herken!
Klinkt zo'n beetje als een zware dieselmotor, terwijl het eigenlijk een benzinemotor is...
Hoe zit het met het motorvermogen?
Als dat op niets meer lijkt, dan zit je volgens mij net als ik met een lek in je uitlaatspruitstuk. Bij mij trad dat op na vervangen van de koppakking en de aansluiting tussen downpipe en uitlaat...
Het was Anjo die dit gezegd heeft trouwens. Zelf heb ik nog niet de tijd gehad om te vervangen, maar heb wel al van nabij gekeken en het klopt idd dat mijn pakking van de uitlaat lekte... Dus mss kan je dat even proberen controleren...
Maar dat verklaart niet dat snelle tikkende geluid ,klonk als de selenoid van de startmotor ,en een brandluchtje (als ik het zo goed zeg)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-