pff wat een avontuur!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
pb eens met Erik en je zult je verbazen! :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-

Gelukkig dat de rotor voorzien is van een begrenzer, helaas schakelt die pas rond de 6000 in.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
danielk;132341 schreef : Gelukkig dat de rotor voorzien is van een begrenzer, helaas schakelt die pas rond de 6000 in.
Die passen niet, ook niet op een injectie.
Overigens heb ik bij m'n 360i afgelopen weekend getest of er een begrenzer in de renix zit en het antwoord is ja.

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:hmmz2::wtf2:danielk;132341 schreef : Brr de 6000 toeren in trekken met een renault blok yeehaa!:snif:
nee, totaal niet. vinden ze juist lekker.noot20;132355 schreef : ik schakelde pas door bij 6500 toeren.... dat is wel teveel he?
met de 340T schakel ik nu zowat standaard bij 6500 toeren, toerenbegrenzer is op 6800 ingesteld. zolang je onder de 7000 blijft gaat het prima.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Met de 345 (2-liter) eigenlijk nog niet boven de 4500 tpm geweest (toen ging 'ie al 150 namelijk

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
In zo'n hoge versnelling haalt hij de 6000 rpm ook niet denk ik. Probeer het eens bij het optrekken in wat lagere versnellingen.volvofiel;132387 schreef : Met de 345 (2-liter) eigenlijk nog niet boven de 4500 tpm geweest (toen ging 'ie al 150 namelijk
).

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;132416 schreef : In mijn daf kwam ik ook aardig in de buurt van die 6000 toeren.
In zo'n hoge versnelling haalt hij de 6000 rpm ook niet denk ik. Probeer het eens bij het optrekken in wat lagere versnellingen.
Was bergaf in Frankrijk

Verder nooit de topsnelheid getest. Alleen in Duitsland een keertje geplankt in z'n 5, maar hij was nog aan het accelereren toen we er weer af moesten (bij nader inzien hadden we beter terug naar z'n 4 kunnen gaan, maar goed).
Was puur om de motor even "los te maken" en te testen. Verder interesseert de topsnelheid me niet zo, zo hard rij je toch nooit.