pff wat een avontuur!
- V300 register
- Verbannen
-
Het is goed gegaan! Hij was zo heet dat hij aan het nadieselen was. Dus ik heb hem toen in de versnelling gezet en toen sloeg ie af.
Ik heb de slang vervangen, koelwater vloeistof bijgevult. Starten lopen:yesyes::y:
Ik heb een slang van een sloop volvo 340 bij Volvo Lonkhorts B.V. in Kampen gehaald. Die erop gezet. Hij loopt niet onregelmatig en start meteen. Dus het is allemaal goed gegaan! Wel mazzel gehad denk ik zo... En ik geef toe ik heb ook een grote gok genomen!
Vandaag weer 125 km mee terug gereden naar huis toe! En dat ging allemaal weer goed. Toch leuk je krijgt wel steeds meer aandacht met zo'n 340.... Mensen verbazen dat je nog lekker mee kan op de snelweg. Ik heb wel een 5 bak dus dat rijd lekker voor de snelweg vind ik

Nu hopen dat het motortje zich goed houd! Wel een sterk blok denk ik dat Renault 1.4 blok. Alles loopt nu weer normaal

Grt No?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
noot20;131413 schreef : Ja zeker
het gaat over deze volvo
Mijn 340 in iets betere tijden, de auto gaat langzaam achteruit, roest! Maar dat mag de pret niet drukken
toch alweer 35 000 km mee gereden. Terwijl ik hem overnam van iemand die hem naar de sloop wou rijden... Ik rijd er nu 4 jaar mee.
Op het forum staat wat en hoe je afdoende de achteruitgang kunt omkeren in een vooruitgang. Veel clubleden willen het ook nog wel uitleggen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
noot20;131920 schreef : restauratie is het ook weer niet waard. Het is een 89tiger. Dus wordt geen oltimer...
Oeijoeiaai watte?? maar dat maakt toch niet uit ???
een liefhebber geeft naast 22 euro wegenbelasting nog veel meer uit per maand aan z'n 300.
op tijd waterslangen controleren en zo

(schade was bijna duurder geweest ookal was ie belasting vrij hoor! ... het was een eerste noodkreet om meer aandacht voor je auto te hebben :yesyes:)