Linksaf geen brandstof...
- V300 register
- Verbannen
-
Wanneer ik met een goeie vaart een bocht naar rechts maak (bijvoorbeeld op een snelwegafrit) gaat het in mijn interieur gigantisch naar ruitenvloeistof ruiken. Kleine check na zo'n snelle bocht: uit de sproeier aan de bestuurderszijde loopt een vers spoor door de luchthapperblowerbak naar de afvoer.
Is dit normaal niet afgedicht via een (terugslag)klepje? Zodat ie de druk vanuit het vloeistofreservoir in een bocht aankan?
Want anders moet ik overstappen op een minder naar spiritus, maar meer naar vers gemaaid gras ruikende ruitenvloeistof...:hmmz:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Neerlands trots;106847 schreef : En dan nog een andere kwestie die met hellingshoeken en G-krachten te maken heeft:
Wanneer ik met een goeie vaart een bocht naar rechts maak (bijvoorbeeld op een snelwegafrit) gaat het in mijn interieur gigantisch naar ruitenvloeistof ruiken. Kleine check na zo'n snelle bocht: uit de sproeier aan de bestuurderszijde loopt een vers spoor door de luchthapperblowerbak naar de afvoer.
Is dit normaal niet afgedicht via een (terugslag)klepje? Zodat ie de druk vanuit het vloeistofreservoir in een bocht aankan?
Want anders moet ik overstappen op een minder naar spiritus, maar meer naar vers gemaaid gras ruikende ruitenvloeistof...:hmmz:
Whahahahaha! Jij ook al? :lol: :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Toch weiger ik te geloven dat dit bij de heren ontwerpers zo van de tekentafel komt! Ik kan me helemaal niet herinneren dat mijn ouwe 340 2.0 dit ook had?!
Heeft iedereen hier dan last van?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Eigenlijk wel irritant, een giftig ruikend, doordringend luchtje...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ja is hetzelfde, die pompjes zijn zo universeel als wat.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;106961 schreef : ..., ik zou dus een nieuw sproeierpompje erop zetten :yesyes:
Goeie tip Anjo, ga ik zeker proberen. Ik ben die lucht inmiddels wel beu! En het ergste is dat je weet dat het gaat gebeuren, dus er ontstaat een soort Pavlov-effect, waardoor je het spul al denkt te ruiken nog voordat je ook maar instuurt...:hmmz: