Voetpakking Weber Dir32

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2008 20:31 #744656 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Voetpakking Weber Dir32
haha.. leuk omschreven! :humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2008 20:35 #744657 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Voetpakking Weber Dir32
je kan een gigantische intensiteit ontwikkelen, om in een 70mm dikke rvs 316 plaat 200% sneller te snijden, zonder de materiaalnauwkeurigheid (is bij een lasersnijmachine het wegsmelten van restmateriaal en product) ten onder te laten gaan. maar daar blijft het ook wel bij denk ik. je kan nog best wel geld verdienen als je de laseresnijmachinefabrikanten kan informeren hoe ze dat moeten doen (superieure koeling daargelaten, dat snappen ze zelf ook wel en is bijna het grootste probleem)

ik moet achteraf wel toegeven dat ik toendertijd het verpakkingsplastic van rvs nauwkeurig probeerde te snijden zonder het materiaal aan te tasten, het fikte uiteraard direct al half weg en het materiaal werd meteen aangetast. een massief kunststof materiaal moet bij de juiste dikte wel te lasersnijden zijn in principe. vereist wel nauwkeurig programmeerwerk, anders smelt het gewoon weg:+

[edit] het lijkt me wel weer gaaf om een maandje zo'n apparaat met een gigantisch grote tafel te bedienen, vooral het inladen van het plaatmateriaal met de heftruck vond ik keigaaf, hoe je met een 10 tons heftruck met 8 ton aan plaatmateriaal op de lepels, toch nog op de mm nauwkeurig probeerde te rijden, en vaak nog lukte ook! [/edit]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2008 21:11 #744663 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Voetpakking Weber Dir32
Even terug ontopic, voor mezelf dan, want discussie mag wat mij betreft gewoon verdergaan!

De gezochte voetpakking voor de Weber is nog te krijgen bij DafHobby, kost 3,50 euro + 2 euro verzendingskosten! Hij is bij deze in bestelling bij mij!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2008 22:43 #744677 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Voetpakking Weber Dir32
hee, dat is nuttige informatie!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2008 22:56 #744682 door V300 register
w00t, gelijk maar even bestellen als ik voor riemen ga shoppen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2008 10:55 #744701 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Voetpakking Weber Dir32
Zondag ga ik naar Dafhobby toe, eens kijken of ik daar een revisiesetje kan lospeuteren.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2008 13:17 #744717 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Voetpakking Weber Dir32
Kom lekker langs mijn werkplaats ff buurten. Neem eventueel Laurensz mee. Kan ie gelijk de auto weer omwisselen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2008 14:04 #744722 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Voetpakking Weber Dir32
Weet je Erik, dat bedacht ik me net voordat ik dit topic ging lezen.

We gaan na Dafhobby eerst effe langs Jack (daar moeten we op tijd zijn). Ik zal even overleggen of we dan bij jou kunnen langskomen. Ben je zondagmiddag in je werkplaats?

Laurensz kan helaas niet mee, er moeten al twee spijltjesportieren en een compleet DLS-interieur in de 850 (sedan) dus de acherbank is bezet:D

(Enne, wat betreft dat slopen van vandaag, mijn broer moest werken van 9.00 tot 18.00 i.p.v. 12.00 tot 21.00.)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2008 16:03 #744728 door V300 register
Revisiesetje heb ik op Dafhobby niet echt zien staan, maar zijn ook gewoon te bestellen op Bccp.nl hoor! Heb het mijne gisteren ontvangen, nu nog wachten op de voetpakking voor de weber en dan dat ding is uit elkaar gooien en reviseren.
De weber service-kit kost plus verzending en btw 50,8 euro! Valt nog goed mee al bij al!

Vanavond komt auto eindelijk weer thuis, hij is nu naar de keuring! (apk bij jullie), nu maar hopen dat ze de carb in de Renaultgarage goed af hebben kunnen stellen! En ja ik moest naar de keuring via garage, want ik heb geen nummerplaten meer! Die ga ik dit weekend aanvragen, dan heb ik ze hopelijk midden volgende week, voor de kerst hoop ik dan! Zal wel niet meer lukken zeker! grrrr

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2008 18:47 #744737 door V300 register

Dendorssers;80605 schreef : Als iemand er toegang toe heeft, dan wil ik mij gerust bezighouden met gewoon in AutoCad pakkingen te tekenen!

Oh! Ik heb al eens een tekening gemaakt van de vlotterkamerdekselpakking van een Weber 32DIR, met het dicht gedeelte boven de vlotter. Dus aals iemand die wil printen op pakkingpapier en uittikken wil....

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC