de problemen blijven maar komen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de auto is naar mijn idee in redelijke staat, een beetje rot aan een kokerbalk maar is makkelijk een plaatje over te lassen en dan een beetje rot in de kofferbak.
wel zit er een flinke deuk in het zijscherm linksvoor. en hier en daar wat deukjes.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;39221 schreef : Mocht je een andere motor nodig hebben: binnenkort gaat die van mij er uit (sloper). Mocht je hiervoor geschikt gereedschap hebben (zo'n motortakeltje) en je hebt zin om een weekeindje op Texel te komen klussen, dan mag je het torretje wel voor een prikkie hebben (zeg, een euro of 50 ofzo).
hey nog bedankt voor het aanbod maar het wordt voor mij nog een duur blokje als ik helemaal van uit brabant naar texel moet komen.
iig bedankt voor je aanbod.
groet michael
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
bedankt voor de reacties:yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
wel zou het geen kwaad kunnen het systeem nog een keer door te spoellen en met reinigingsmiddel te reinigen.
zaterdag gaat hij op de brug en dan zal ik eens goed gaan kijken hoe het met de bodem gesteld is.
iemand nog tips dit goed te controleren??
- V300 register
- Verbannen
-
kapiteijn;40603 schreef : zaterdag gaat hij op de brug en dan zal ik eens goed gaan kijken hoe het met de bodem gesteld is.
iemand nog tips dit goed te controleren??
Neem een oude schroevendraaier mee en ga eens lekker prikken rond de kriksteunen en de balk tussen de achterwielen. Kijk achter de dorpels, in de wielkasten en controleer de voorbalk. Daarbij met name of de afwateringsgaten vrij zijn, ook die van de dorpels.
Maak er anders wat foto's van, want dat is leuk voor op het forum.
- V300 register
- Verbannen
-
kapiteijn;40603 schreef : ...wel zou het geen kwaad kunnen het systeem nog een keer door te spoellen en met reinigingsmiddel te reinigen.
Andersom