Even te warm in de file
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb gisteravond samen met een vriend een radiator open gehaald, na het plaatsen van een nieuwe in zijn mazda rx-7, en die had hij van te voren ook gespoeld.
er blijft erg veel vuil in de radiator hangen wat er niet zomaar uit wil komen met doorspoelen met een tuinslang.
daarom stonden we dus ook onderweg stil met een zoemer dat er niet goed gekoeld werd.
vandaag bleek dat het dus 2 problemen waren, radiator, en water seals waardoor de motor z'n uitlaatgas voor een deel(heel klein beetje nog maar) in het koelsysteem pompt. dag koeling dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
anders is dit systeem ruim voldoende.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
bijna correctlucluc;34028 schreef : De oude B14 blokjes hebben toch ook een fan die altijd meeloopt, net als bij een 360?

ook op de b14.3 alDoeke Dobma;34050 schreef : Ik dacht dat de zelfdenkende fan pas werd toegepast vanaf de B14.4E?
geen visco koppeling. fan zit rechtstreeks op de poelie vd waterpomp...lucluc;34052 schreef : Ja, want ik heb wel eens in een 343 gereden en die had ook een fan met visco-koppeling. Mooi geluid heeft dat.
hoezo? een man van de praktijk mbt V300's hoort toch de 343 ook te kennen? :crock:Erik;34066 schreef : OEPS, die heb ik nog niet gezien. Ik ken ze alleen apart van de motor. Tja, man van de praktijk h?....
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je de bergen ingaat is een dubbele fan ook wel handig dus idd...
is het mogelijk om de ene fan een stukje naar llinks oid te plaatsen zodat de ander er naast kan? Of is dan de bedoeling dat ze achter elkaar zitten.. ?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-