Motor aan de kook op vakantie
- V300 register
- Verbannen
-
Spectorbass;33389 schreef : Haha, mij ook. Er zit naast de dop trouwens ??n of andere bout, kan het zijn dat hij daar gelekt heeft?
Hier een foto van de auto.
img66.imageshack.us/img66/7686/dsc058902ld2.jpg
Leuke auto!
Die bout waar jij het over hebt gaat volgens mij door en door het expansievat heen. Daarmee zit het tankje vast. Volgens mij kan ie daar niet lekken, tenzij je de bout heel erg vastzet misschien... Dan heb je kans dat het kunstof gaat scheuren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het beste kun je het systeem even onder druk zetten door een afpersapparaat op je koelsysteemexpansievatje te zetten. Deze bootst de druk die normaal tijdens het rijden wordt opgebouwd, na.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;33329 schreef : Dan heb jij waarschijnlijk een heeeeel mooi schoon koelsysteem! Ik heb nu van die meuk gekocht om het koelsysteem te reinigen, ben benieuwd of dat gaat helpen.
Is dat spul om er doorheen te gooien... of bij het verversen om er doorheen te spoelen en dan daarna nieuwe koelvloeistof dr in te gooien ? ( Dat laatste lijtk me heel aannemelijk?
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
het zal waarschijnlijk wel gewoon overal tegen het vuil aanslaan en het lostikken terwijl het rondgaat ofzo.
- V300 register
- Verbannen
-
Achja zolang mn motor niet heter wordt..
Alleen ff kijken of de antivries enzo nog in orde is voor de winter aankomende winter en dan is het wel goed:P
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarna liep het helemaal mis, koppakking aan gort, met ANWB-trailer naar huis. Met garage waar ik hem heb gekocht toch deal kunnen maken. Kosten van reparatie gedeeld. Heb er daarna nog 3 jaar plezier van gehad en volgens de RWD rijdt hij nog steeds:)
- V300 register
- Verbannen
-
Spectorbass;36948 schreef : Vaag. Ik heb vorige week zonder thermostaat gereden maar zelfs dan word ie te warm.
- doet de elektrische ventilator het wel?
- misschien is de waterpomp kapot, maar als het maar af en toe gebeurt is dat niet heel waarschijnlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
een waterpomp kun je nog aankomen op marktplaats, in eindhoven een man, geloof merk skf.
ik heb er daar zelf ook een gekocht 22,50 en dat ding werkt gewoon goed.