Fan wil niet aanslaan
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je koelvloeistof gaat koken zonder dat de fan aanslaat is er wel iets mis lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb de mijne ook nog nooit zien draaien, en meestal rijd ik hem toch wel aardig warm.
maar het is een lopend topic, dus sluiten lijkt me niet echt nodig.
- V300 register
- Verbannen
-
een onderwerp wordt hier alleen gesloten als het uit de hand dreigt te lopen of off-topic gaat. Het toevoegen van een bevestiging van de bevindingen of vervolgvraag blijft toegestaan, ook al is het maanden (jaren) later. het zoeken in oude topics wil ik juist stimuleren, als je er dan vervolgens niets meer aan kunt toevoegen gaat dat dus niet werken.
- V300 register
- Verbannen
-
wat wel kan is als het probleem echt opgelost is door een oplossing die voor iedereen moet werken er aan het einde een opsomming in te zetten waardoor iemand die wat zoekt gelijk de oplossing vind.
- V300 register
- Verbannen
-
maar daar doet volgens mij NIEMAND meer iets mee

- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;29098 schreef : No?, als je de auto na een flink stuk rijden nog even stationair laat draaien, slaat hij zelfs dan niet aan? Als er geen rijwind is zou je zelfs met een dikke radiator toch een flink hoge temperatuur moeten bereiken.
Als je koelvloeistof gaat koken zonder dat de fan aanslaat is er wel iets mis lijkt me.
Ja na een flink stuk rijden. Als ik dan de auto stil zet slaat ie nog niet aan. Wel raar want als ik de draden van de sensor doorverbind slaat de fan wel aan. Ik heb al een nieuwe sensor gekocht en die gemonteerd maar het maakt geen verschil. Heb dus de oude en nieuwe sensor gesprobeerd maar beiden werken niet.
Ik heb nog wel een sensor ergens (Hopelijk) liggen van de radiateur die ik heb gekocht. Misschien werkt die wel.
Vind het wel vaag. In de file komt de temp meter iets over het midden heen. En niet hoger.
grt No?
- V300 register
- Verbannen
-
waarschijnlijk heeft je motor de extra koeling gewoon niet nodig onder de huidige omstandigheden.
- V300 register
- Verbannen
-
noot20;28594 schreef : jep idd, maar ik vroeg het me gewoon af... of het wel goed gaat
:groovy: Welnu, tijdens de vakantie, heuveltje op en af, heb ik haar betrapt!
De fan slaat bij mij (Grijze) weldegelijk aan. Alleen is deze ook nogeens een stuk stiller dan die in mijn koffiemolen (vario).
Op het knipperlichtrelais na lijkt alles in de 'grijze' stiller te zijn dan in de 'koffiemolen'. :crock:
- V300 register
- Verbannen
-
Grt No?