benzinetank
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-04-2007 22:34 #664280
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic benzinetank
Wat heb jij met dingen een kleurtje geven? Heb je verf over ofzo? 
Is trouwens wel mooi om de tank een keer zwart te maken aan de achterkant. Voor de rest ben ik ertegen om iets of iemand zwart te maken

Is trouwens wel mooi om de tank een keer zwart te maken aan de achterkant. Voor de rest ben ik ertegen om iets of iemand zwart te maken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2007 22:39 #664281
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic benzinetank
Ik vind het zo mooi he. Motorkap open en alle onderdelen mooi schoon en een mooie kleur. Een benzinetank is een uitgelezen kans om de interesse van de medeweggebruikers te wekken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-04-2007 22:54 #664283
door V300 register
Tja, daar heb je gelijk in 
Ik probeer alleen maar interesse op te wekken door snel weg te zijn bij het stoplicht, maar meestal zie ik alleen maar boze of jaloerse gezichten
Ow... we gaan weer offtopic

Ik probeer alleen maar interesse op te wekken door snel weg te zijn bij het stoplicht, maar meestal zie ik alleen maar boze of jaloerse gezichten

Ow... we gaan weer offtopic

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-04-2007 01:12 #664295
door V300 register
als je die tank loshaalt erik, trek je de benzine slangen retourslang dan niet per ongeluk los?
aangezien ik vanmiddag met harry heb gekeken met onze auto's.
bij is de slang op de hogere onluchting, dus helemaal vochtig in t begin, ik vermoed porreur, en slechte slangenklem.
maar om daar overal bij te komen is t makkelijk om gewoon alles los te maken en dan nieuwe slangen op te doen? inclusief nieuwe slangenklemmen, want die oude knijpdingen zijn ellendig irritant!
aangezien ik vanmiddag met harry heb gekeken met onze auto's.
bij is de slang op de hogere onluchting, dus helemaal vochtig in t begin, ik vermoed porreur, en slechte slangenklem.
maar om daar overal bij te komen is t makkelijk om gewoon alles los te maken en dan nieuwe slangen op te doen? inclusief nieuwe slangenklemmen, want die oude knijpdingen zijn ellendig irritant!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2007 13:41 #664335
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic benzinetank
Dat klopt die oude knijpdingen zijn niet altijd even handig.
Als je het op de brug doet kun je tank op een bok laten steunen en dan losmaken dan de brug svp omhoog doen. Op de vloer kun je beter een stevig krikje gebruiken om de tank langzaam te laten zakken.
Daarna eerst zsm de stekker van de tank afhalen en dan de kleine slangetjes bovenop de tank en dan de grotere slangen. Dan hangt de tank vaak naar de goede kant en lekt er niets.
Succes
Als je het op de brug doet kun je tank op een bok laten steunen en dan losmaken dan de brug svp omhoog doen. Op de vloer kun je beter een stevig krikje gebruiken om de tank langzaam te laten zakken.
Daarna eerst zsm de stekker van de tank afhalen en dan de kleine slangetjes bovenop de tank en dan de grotere slangen. Dan hangt de tank vaak naar de goede kant en lekt er niets.
Succes
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-04-2007 18:44 #664370
door V300 register
die knijpdingen is gewoon voor snelle montage in de fabriek. ik knip ze altijd dwars door bij het 'lusje' en vervang ze voor normale schroefklemmen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2007 14:59 #664449
door V300 register
Yep, das inderdaad het beste

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2007 23:47 #664494
door V300 register
en daarom wil ik ze er af hebben, ondingen. gewoon goeie brede slangenklemmen die je vastschroeft

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-04-2007 11:33 #664519
door V300 register
vind die schroefklemmen wel lelijker

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-04-2007 11:58 #664527
door V300 register
dat maakt niet uit 
ze zitten onder de auto en aan de zijkant achter die kunstof plaat, zie je nooit meer wat van

ze zitten onder de auto en aan de zijkant achter die kunstof plaat, zie je nooit meer wat van

Moderators: Mark Smeets