Lekkage bovenaan brandstoftank
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb geen idee, dan moet ik dat topic van 12 pagina's terug lezenbodejodel;21618 schreef : Dat kan ie doen, maar daar heeft ie niet zoveel aan. Volgens mij heeft hij een handbak?
[edit]ja idd een handbak

@ tjeerd
volgens mij wel ja.
daar wou ik het zelf ook gaan doen, eerst ff de diameter opmeten van de leiding die er op zit, en dan een t stuk kopen.
wat mij mooier lijkt, en beter (voordat het verkeerd gaat) probeer op de sloop nog zo'n stuk slang mee te krijgen, en zet dat tussen carb en t stuk, zodat je niet in de slangen hoeft te gaan snijden, mocht het niet kloppen kun je altijd alles terug zetten zoals het was

maar wacht ff op een reactie van iemand die het gedaan heeft, voor de zekerheid.
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;21619 schreef : wat mij mooier lijkt, en beter (voordat het verkeerd gaat) probeer op de sloop nog zo'n stuk slang mee te krijgen, en zet dat tussen carb en t stuk, zodat je niet in de slangen hoeft te gaan snijden, mocht het niet kloppen kun je altijd alles terug zetten zoals het was
maar wacht ff op een reactie van iemand die het gedaan heeft, voor de zekerheid.
Daar zat ik zelf inderdaad ook aan te denken, ik moet toch nog even naar de sloop voor wat kleine dingetjes.

- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;21505 schreef : de aansluiting zit nu exact in het midden van de foto.
de slang die hier op zit loopt naar rechtsonder, met een bocht terug naar rechtsboven.
halverwege de bocht zit een T-stuk met een dun slangetje wat naar de linkerbovenoek loopt? vanaf het T-stuk loopt de slang als het goed is door richting de kleppendeksel. in dat gedeelte zit ook de 'restrictie'.
Groetjes Wouter
beetje late vraag nog, maar waar loopt die aftakking dan heen? met welk doel?
aangezien die achter het blok verdwijnt?
- V300 register
- Verbannen
-
er zit namelijk al een t-stukje en een stuk slang, loopt dat toevallig richting kachelunit? lijkt erop dat je een recirculatieknop op je kachel hebt zitten.
het dunne slangetje wat achter de teur langs loopt heeft een restrictie erin zitten en zuigt via carterontluchting de carterdampen af bij stationair toerental. dit om te voorkomen dat het luchtfilter helemaal vet slaat door de niet-afgevoerde carterdampen bij stationair.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

maarja wouter ik heb idd, een recirculatie knop, heerlijk tegen de stank van buiten soms

dus die zou ik vlak daarachter kunnen plaatsen?
maarja makkelijker is om gewoon nog een t-stuk er tussen te maken, zodat ik niet hoef te snijden, dan maar iets meer slang... dat kost ook helemaal niet zo veel

dussss ik stel voor, hier een beknopte samenvatting van, hoe sluit ik mijn econometer aan garagescene te maken?

- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;20471 schreef : slangetjes vervangen.
voor zulk soort klusjes is het nu goed weer!
wie doet het een keer voor met fototoestel in de aanslag?
Over een maand. Die van mij kan ik niet eens voltanken, dan komt er zo een liter uitgestroomd.
En als hij verder dan halfvol zit en je gaat links de bocht om, dan komt er ook wat uitzetten (aan de rechterkant)
T valt me op dat ik geen originele 340 vulpijp/dop heb en tankklep. En er zit geen terugslagklep in die vulpijp. Dus ik ga ??k de vulpijp vervangen + tankvulding&dop.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-