Startproblemen met mijn 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2006 00:06 #647382 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Startproblemen met mijn 340
Omdat in Lars zijn account "lid sinds" staat...
Dan is het een stukje reclame van mij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2006 10:25 #647383 door V300 register
oww ja dat... staat bij iedere account, beetje duf want eigenlijk zou het 'geregistreerd sinds' moeten zijn.

nu is de benaming dubbel, jouw "lid sinds" op het forum is ook niet je echte aanmeldingsdatum bij de club dacht ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2006 19:58 #647384 door V300 register
Momenteel ben ik nog geen lid maar, wat niet is kan nog komen. Is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van hoe lang ik mijn Volvo nog heb.

Ik vindt de 340 een erg leuke auto maar het verbruik 1 op 10 valt een beetje tegen. Weet niet of een 440 aut. het veel beter zal doen. Overigens heeft mijn vriendin een onverklaarbare hekel aan de 440. Ze vindt de auto te vierkant en een 340 is dat natuurlijk helemaaaaal niet!

De 340 is overigens wel een leuk klusproject. Sinds ik zelf mij radiateur heb vervangen pak ik ook maar de andere zaken voor zover mogelijk aan.

Het startprobleem is na het schoonmaken van de contactpunten in de verdeelkap en de rotor wel iets verminderd. De bougiekabels komen eraan dus wellicht is het binnenkort wel helemaal opgelost.

Kan iemand mij nog vertellen hoe ik die zijspiegel kan fixen. Want ook als ik het geheel niet ken lijmen zal die spiegel er toch uitmoeten om het kapotte onderdeel te vervangen.

Als dat gefixt is ga ik me richten op een paar lakbescahdigingen en een lichte deuk in de rechter achterportier. eigelijk moet ik dan ook de centrale deurvergrendeling nog maken maar dat lijkt mij erg ingewikkeld. En dan is ie af!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-04-2006 20:34 #647385 door V300 register
Een zijspiegel demonteren is heel makkelijk.
Dat driehoekige kapje kan je er dus wel zo uitwippen. Er moet toch wel een sloop zijn bij jouw met nog wat spul? En als je het niet kan vinden heb ik wel zo'n dingetje voor je in de schuur. Ik heb geen van binnen uit.. maar hoeft ook niet. Ze staan altijd goed.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2006 15:54 #647386 door V300 register
Nou ik denk dat de stratproblemen van mijn auto nu volledig tot het verleden gaan behoren. Vandaag heb ik nog eens goed gekeken naar het luchtfilterhuis van mijn auto. Onder het luchtfilterhuis zit een kort plastic slangetje dat rechtstreeks in verbinding staat met de kleppendeksel. Als het goed is ten minste. Dat was bij mij dus los. Ik heb het luchtfilterhuis losgehaald en het slangetje aangesloten op de kleppendeksel. sindsdien start hij weer in een keer!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC