Haperen
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens gaat het verhaal van ron over misfires e.d. voor veruit de meeste 340's niet op omdat deze RENIX ontsteking hebben en dus meestal dwars door alle flutbougies heen vonken :-)
met een puntjes ontsteking is het iets gevoeliger natuurlijk! dan merk je het ook echt aan het lopen als de bougies verouderd zijn.
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
josvandervelden;3403 schreef : Och ja haperen, opzich valt het wel mee. Als je er mee rijd happert hij soms lichtjes. Ook als je 50 rijd. IK heb het tachnorelais vervangen omdat dat volgens de garage kapot was, en ik heb er ook nog eens nieuwe bougies ingedraaid. Daarvoor deed hij het dus niet... Vooral bij het optrekken of als je 20km/u gaat rijden gaat i iets wat happeren, heel lichtjes. Dus ook als i over de grens van 20 gaat doet i dat. Het is net of i dan wat inhoud. Je voelt heb wat sjokken ook als je 50 rijd... Nogmaals wel lichtjes maar wel irritant. ra ra wat zou dat kunnen zijn>?
ola ,
ik heb dit ook precies het zelfde , ligt dit echt aan de boogies ?
ik ben een beetje klaar met de dure reparaties dus dat zou voor mij een opluchting zijn , het happeren is inderdaad heel licht en onder de 20 km bij het gas los laten en uitrijden is dit nog het ergst en bij het constant 20 rijden bv in file voel ik het ook , maar het is pas gekomen en het is er niet steeds , gisteren bv was het ook opeens weer weg....? vreemd!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
zitten al een tweede set nieuwe Bosch-bougies in dus dat is het niet.
ik verdenk een elekronisch deel, maar weet niet welk deel.
wat dat elekctronische deel (tachorelais-emvk-renix) ben ik echt een toy. :~
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
(is bij mij ook) dit soort kapjes zijn dus nergens meer vandaan te toveren, dus ik ben al aan het spelen met o-ringetjes om het dicht te krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
ach het zou ook te mooi zijn dat m'n wagen het perfect zou doen , na een membraam te hebben vervangen en koppelingplaten , is volgens de anwb mijn verdelerkap aan de beurd i.v.m vocht dus en een heel verhaal over stroom die de verkeerde kant uitgestuurd word i.p.v rechtstreeks naar de boogies , de wagen heeft nu zo'n 68000 klm gelopen dus volgens mij zijn dat wel dingen die op den duur vervangen moeten worden , maar het lijk nu alsof hij op 1 of 2 pitten loopt , hopelijk vanavond komt daar verandering in.....:crazy1: