Knipperlicht blijft hangen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-10-2010 23:24 #850364 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Knipperlicht blijft hangen

elpee;157880 schreef : (...)

Veel relais bij de 300 serie komen overeen, Diede

:S

jeroen85;157894 schreef : Dat klopt, om nog even terug te komen op het onderwerp:) Is dit relais nog te krijgen? Hoe ziet dit eruit en waar zit het precies?

Zoals dus al gezegd: Het is te vinden achter de klokkenwinkel op de stuurkolom geklikt. Haal de bekleding bij je pedalen los en ga op de kop in de auto liggen, dan zie je ze met een beetje goede moed en een zaklamp wel zitten. Het is een wat groter relais dan de meeste anderen, en er komen itt tot de anderen slechts 3 draden op uit: rose, bruin, grijs.
Of het nog te krijgen is? Het lijkt me een vrij standaard onderdeel, dus waarschijnlijk wel ergens uit een sloper te halen of bij de Brezan/lokale onderdelenboer/turk/andere onderdelenvoorziening.

WBT het vertraagd afschakelen: Ik heb even wat zitten denken en tekenen en volgens mij zou bijgevoegd schema moeten werken. Ik kan er evt. een print-layout van maken als het (b)lijkt te kloppen. Het schema is opgezet uit de gedachte dat er in kabels geknipt moet worden en dat al die losse eindjes op de printplaat vast komen.

Ik ben benieuwd of en zo ja welke vaudten ik gemaakt heb.

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC