Vreemd startprobleem
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Luma340;60766 schreef : Nou, zojuist even bij de Volvo garage geweest en die gasten vertelden dat in mijn geval overduidelijk de startmotor kapot is.
Heb even gevraagd wat een nieuwe kost...slik....180 euro. :halo:
Wat is een faire prijs voor een tweedehandse ?
Of heeft iemand op het forum hier nog een werkende liggen ?
Het is voor een Volvo 340 B14 uit 1986.
Woei... dat kost duur

Bij een goeie automaterialenzaak heb je een nieuwe voor 130 waarvan 30 euro statiegeld bij inleveren van de oude. Heb je voor 100 euro een nieuwe, i.p.v. een tweedehandse voor 100 euro! D?s pas geld!
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Startmotor kun je idd gewoon testen aansluiten (let op plus en min) en dan met de schroevendraaier het klipje aan raken, wel in een bankschroef en dan hoor je hem wel tollen als die het doet.
Eerste keer verwisselen deed ik er 45 minuten over. Maar dat is altijd dat de eerste keer net wat langer duurt.
- V300 register
- Verbannen
-
Eergisteren heb ik van iemand een startmotor gekocht (via marktplaat)s voor 20 euro, gisteren erin gezet, loopt prima ! Het was nog een heel karwei om de oude eruit te krijgen trouwens.....het ding zat muurvast. Na 10 minuten trekken merkte ik pas dat er nog een dikke horizontale bout in zat :humor: !
Wat zou trouwens een revisiebedrijfje of autogarage geven voor mijn (defecte) oude startmotor ?
- V300 register
- Verbannen
-