Gordellampje
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De banden hebben ook een mooi groen randje:lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Sneeuw is mijn favoriet, maar dat hebben we helaas niet meer zo vaak :hmmz2: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
garrox;48564 schreef : goeie ringsleutel erop, moker drbovenop (flink hard aaien), zodat die bout zich het leplazerus schrikt. zorg wel dat je recht op de ringsleutel mept.
hoe wil je er met een ringsleutel bijkomen??????
ga in de auto zitten
men neemt een ratelset met verlengstuk en de juiste dop 24mm volgens mij
klem het stuur tussen je benen en maak je kwaad ,denk maar aan degene die je vroeger veel peste op school ofzo
en je draait tegen de klok in dat moertje zo los:D
kweet nie waar je woont kom anders maar langs doe ik het wel ff
(werd veel gepest):humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
garrox;48611 schreef : dat moertje is op zich het probleem niet echt hoor, je kunt er goed bij, je hoeft niet in 1 of andere houding te zitten waar je een bochel van krijgt of slecht kracht kunt zetten.. de moker is voor de minder krachtbezittenden..
Dat moertje? Een dikke bout is het man! Ik heb het geprobeerd, mijn broer, mijn vader, ik en m'n broer met ons twee?n samen, maar hij wil gewoon niet.
@Ronald Romme: ik woon in de Achterhoek, achter Arnhem, vlak bij Duitsland. Waar woon jij?
- V300 register
- Verbannen
-
Het stuur haal je er af door voorzichtig dat volvo-kapje van je stuur af te peuteren en met het eerder genoemde dopje 24 en een flink verlengstuk je kwaad te maken op de zelfborgende MOER die daar ergens in de diepte zit.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
het verschil tussen een bout en een schroef willen zelfs 'ingewijden' nog wel eens over het hoofd zien.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Een moer noem ik een moer als hij geen eigen schroefdraad heeft en dus ergens opgedraaid kan worden.
Een bout noem ik een bout als hij met een ringsleutel/dopsleutel/tang/whatever losgedraaid moet worden.
Voor alle volledig- en duidelijkheid maak ik zo wel effe een fotootje.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-