Gordellampje
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dus heeft dat gordellampje betrekking op alleen de bestuurdersstoel of ook de bijrijdersstoel?
Als ik dat weet kan ik uitvinden of het lampje kaputtovic is of het draadje van dat ding waar de gordel ingeklikt wordt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens: bovenstaande geldt voor een 340, maar ik denk niet dat er veel verschillen zijn t.o.v. je 343. Bij de technische documentatie kun je de schakeling vinden in verschillende schema's.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik zal er morgen eens een tikje met de hamer op geven.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Eerst schroefjes bovenaan losmaken, 2 stuks, komt een metalen stripje mee.
Daarna de stekkers achter de klokkenwinkel los, en de km-teller kabel. Deze zit met een bajonet en kan stuk, dus met beleid aub! Dit kan door de klokken iets naar voren te kantelen, ik doe het zelf liever door de bekleding tussen stuur en pedalen los te halen en op de kop in de auto te gaan liggen.
Als dat allemaal los is, evt. nog het slangetje van de vacuummeter lostrekken als je die hebt, klokkenwinkel naar voren kantelen, draaien en door je stuur naar buiten.
Montage uiteraard in omgekeerde volgorde.
Moet normaal gesproken niet meer dan een halfuurtje kosten, maar doe het wel even bij daglicht en houd een (zak-)lampje bij de hand.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;48452 schreef : Ja, maar ik krijg mijn stuur met geen mogelijkheid los...
the man is right.. de laatste keer dat ik het stuur van mn opel eraf moest halen heb ik veel WD40 gebruikt, vervolgens beide voeten aan weerszijde van het stuur op het dashboard zetten.. gekke geluiden maken en wachten tot je op de achterbank zit (wat bij mij het geval was omdat ik op dat moment nog geen voorstoelen had.lucluc schreef : meer spinazie eten