Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-09-2010 12:31 #848538
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
Ronde 2 is afgelopen en schluss. Beste kans is om een gevraagd advertentie te plaatsen, misschien dat ??n van de deelnemers van de actie destijds toch een set teveel gekocht heeft en er weer vanaf zou willen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-09-2010 17:31 #848566
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
DAMN:no_comment:
ben ik daar net weer te laat me:no:
oke ga ik heel hard duimen om die andere aanbieder dat die ze nog heeft;)
ben ik daar net weer te laat me:no:
oke ga ik heel hard duimen om die andere aanbieder dat die ze nog heeft;)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2010 17:52 #848568
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
Was toch alleen een actie voor clubleden?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2010 18:27 #848572
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
nee helemaal niet.
bij de afgelopen ALV heeft een ander clublid reeds aangekondigd hier in de toekomst nog mee aan de gang te gaan, maar dergelijke acties opzetten en goed marketen is vrij lastig; kan dus nog een hele lange tijd duren voor het zover is!
bij de afgelopen ALV heeft een ander clublid reeds aangekondigd hier in de toekomst nog mee aan de gang te gaan, maar dergelijke acties opzetten en goed marketen is vrij lastig; kan dus nog een hele lange tijd duren voor het zover is!
Moderators: Mark Smeets