Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2010 17:02 #819274
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
Pff, zekers flink wat!! Doe mij maar een lekker stukkie club rub.:yesyes:
AvdAkker;135518 schreef : 5 cent goedkoper als wat ik aanbied, das de moeite:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2010 19:06 #819287
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
wil de club niet afvallen hoor maar dacht dat jullie ze daar bestelde .
dus was alleen maar goed bedoeld.
en nog even een vraagje kan ik ze ook bestellen ben nog geen lid namelijk.
dus was alleen maar goed bedoeld.
en nog even een vraagje kan ik ze ook bestellen ben nog geen lid namelijk.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2010 20:51 #819296
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
mwa met m'n huidige inkoopprijs hou ik nog wat leuks over "voor de moeite" als ik bij gorubber ga bestellen dan kan ik dat wat leuks overhouden wel wegstrepen, of de prijzen verder omhoogschroeven:D
en ja, ook niet leden mogen bestellen:)
en ja, ook niet leden mogen bestellen:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2010 21:37 #819725
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
deze actie is bij deze officieel gesloten, maandag ga ik bestellen:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2010 12:28 #819757
door Anjo van den Akker
zoow, het is iets minder als de 500meter en 20 centimerer van ronde 1 geworden:bonk:
afijn; totaal is 155,8 meter verdeeld over 13 bestellingen:)
afijn; totaal is 155,8 meter verdeeld over 13 bestellingen:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2010 15:54 #824840
door V300 register
Wanneer worden ze verzonden? Ik kan niet wachten op het genot van een 'bijna' stille auto...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2010 23:30 #824873
door Anjo van den Akker
hahah ik moet ze eerst zelf nog binnen krijgen:halo: t was zelfs bij de leverancier bijna op..
ik heb toevallig vanmorgen gebeld en ze zouden begin volgende week naar terberg verstuurd worden zodat ik ermee aan de gang kan. gaat nog even duren dus (helaas) maar het komt zeker voor elkaar!
ik heb toevallig vanmorgen gebeld en ze zouden begin volgende week naar terberg verstuurd worden zodat ik ermee aan de gang kan. gaat nog even duren dus (helaas) maar het komt zeker voor elkaar!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2010 12:14 #825495
door V300 register
[mod]Bericht van Sneeuwwitje aka Arno Terschegget verplaatst naar
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5952
[/mod]
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2010 22:02 #826800
door Anjo van den Akker
zo even een gigatopickick want het duurt mij persoonlijk ook veel te lang:(
heb de rubbers al ruim een halve week hier liggen en ben er nu eindelijk even aan toegekomen om de eerste setjes te maken..
ben op 't moment veels te druk om er overdag mee bezig te zijn (binnenkort een topicje waarom;)) en na zo'n lange dag heb ik niet de fut of zin om ook nog eens met een stel rubbers aan de gang te gaan:D, pas na de kantooruren van het postkantoor heb ik weer even wat tijd en dan valt er natuurlijk niets te posten.. toevallig had ik a.s. zaterdag een lege dag in de agenda staan dus ik heb besloten om dan maar gelijk het halve land door te scheuren om de rubbers persoonlijk af te leveren; bijkomend voordeel is dat het dan niet verzendproof verpakt hoeft te worden en dat scheelt me een hoop tijd!
1 adres ligt wat uit een goede route (een goede 200km) dus moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen maar ook dat gaat gewoon zsm bezorgd worden
mailtje naar de betrokkenen volgt nog
heb de rubbers al ruim een halve week hier liggen en ben er nu eindelijk even aan toegekomen om de eerste setjes te maken..
ben op 't moment veels te druk om er overdag mee bezig te zijn (binnenkort een topicje waarom;)) en na zo'n lange dag heb ik niet de fut of zin om ook nog eens met een stel rubbers aan de gang te gaan:D, pas na de kantooruren van het postkantoor heb ik weer even wat tijd en dan valt er natuurlijk niets te posten.. toevallig had ik a.s. zaterdag een lege dag in de agenda staan dus ik heb besloten om dan maar gelijk het halve land door te scheuren om de rubbers persoonlijk af te leveren; bijkomend voordeel is dat het dan niet verzendproof verpakt hoeft te worden en dat scheelt me een hoop tijd!
1 adres ligt wat uit een goede route (een goede 200km) dus moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen maar ook dat gaat gewoon zsm bezorgd worden
mailtje naar de betrokkenen volgt nog
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
14-04-2010 00:46 #826837
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
moet jij zaterdag om 1 uur niet achter de pc zitten?
Moderators: Mark Smeets