Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2010 22:17 #827878 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
Ik ben nu al 3 maanden aan het smijten en de bestuurdersdeur moet je nog steeds echt goed dicht drukken. En voordat ik weg kan rijden moet ik eerst weer een halve deur aan onderdelen in elkaar zetten. :P Maar voor de rest zijn het super rubbers, veel minder windgeruis. Ben er nog steeds blij met deze aanschaf

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2010 23:46 #827888 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
hahaha, ja heb ik zelf opzich ook nog wel last van; nja last.. het is wel gelijk duidelijk te horen dat de deuren niet van koekblik gemaakt zijn:)

• Ted Bogers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2010 21:52 #828695 door Ted Bogers
Ik heb aardig wat nieuwe rubbers gekocht en tot nu toe alleen een achterklep voorzien.
Ik vond deze rubbers erg gauw plakken (De nieuwe)
Iemand anders ook dezelfde ervaring?

Ted Bogers

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-05-2010 22:34 #828777 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
Anjo, wil je mijn rubbers zaterdag ajb meenemen naar de sleuteldag?:yummie:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2010 22:56 #828789 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
@ Ted, talkpoeder oid zou dat op moeten lossen; de kleverigheid lost zich als het goed is vanzelf op

@ Gerrit, ze liggen al in de 343.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2010 10:21 #828821 door 16673-dummy

boger315;142885 schreef : Ik heb aardig wat nieuwe rubbers gekocht en tot nu toe alleen een achterklep voorzien.
Ik vond deze rubbers erg gauw plakken (De nieuwe)
Iemand anders ook dezelfde ervaring?

Ted Bogers

Ja, maar na wat vaseline nergens meer last van.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-05-2010 00:27 #832247 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groepsaankoop deurrubbers; ronde 2! (Inschrijving gesloten)
Ze zitten er allemaal in en lekker in de vaseline en nu maar deuren smijten:yesyes:

Heeft het trouwens nut om het oude rubber onder de motorkap aan de zijkanten onder de motokap vast te maken???????

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 14:03 #832276 door 16673-dummy
Dan ga je de zaak wel heel hermetisch afsluiten, ik weet niet of dat wel zo handig is.

Op m'n 345 heb ik een soort van kantbies (?) op de zijschermen zitten zodat je je niet kan bezeren aan de scherpe randen. Alleen het stuk onder de voorruit is bij mij voorzien van een "deurrubber", da's meer geluidsisolatie.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 22:05 #832331 door Anjo van den Akker
motorruimte word nooit hermetisch afgesloten, rijwind dat achter de grille naar binnen komt gaat via het schutbord onder de auto door.

je kan de oude rubbers daar plaatsen maar het heeft op de scherpe randjes afronden na geen toegevoegde waarde

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2010 12:24 #848535 door V300 register
ja ik wil ze ook wel,
ben momenteel alleen nog even in afwachting van een berichtje van iemand die ze schijnbaar ook verkoopt....
mocht dat niet doorgaan of er word met absurde prijzen gegooid dan sluit ik me hierbij aan!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC