vocht
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2009 19:29 #809082
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic vocht
Net kwam ik de GLS even binnen (heeft een week in weer en wind gestaan) en de voorruit is drijf- en drijfnat. Rest van de ramen kurkdroog. Onderin bij de voeten langs de dorpels ook wat vochtig.
Conclusie: tijd voor nieuwe rubbers, want ik weet zeker dat de GLS nergens gaten heeft...
Conclusie: tijd voor nieuwe rubbers, want ik weet zeker dat de GLS nergens gaten heeft...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-12-2009 20:22 #809093
door V300 register
Die moet je me echt even uitleggen. Hoe kan het water via de voorruit bij het voorportier komen? Daar zit naar mijn idee nog een A-stijl tussen toch?
Klinkt misschien gek, maar ik zit nu achter de pc en de auto staat weer in de stalling, wat lastig om nu een beeld voor ogen te halen :wtf2:
Beantwoord door V300 register in topic vocht
AvdAkker;127567 schreef : via het voorruitrubber bij de bovenste a-stijl hoeken kan het via het deurrubber omlaag lekken
Die moet je me echt even uitleggen. Hoe kan het water via de voorruit bij het voorportier komen? Daar zit naar mijn idee nog een A-stijl tussen toch?
Klinkt misschien gek, maar ik zit nu achter de pc en de auto staat weer in de stalling, wat lastig om nu een beeld voor ogen te halen :wtf2:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2009 20:48 #809098
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic vocht
als je in een van de bovenste hoeken een lekkage hebt loopt het omlaag langs de a-stijl, laagste punt van de a-stijl zelf is de bevestiging van het raamrubber; als het daar eenmaal in loopt doet de zwaartekracht de rest
vanaf de zijkant lijkt me zowieso erg onlogisch aangezien de 300 een regengootje heeft.
vanaf de zijkant lijkt me zowieso erg onlogisch aangezien de 300 een regengootje heeft.
Moderators: Mark Smeets