vocht
- V300 register
- Verbannen
-
het is een tijd geleden maar er is dan toch een vraag waarop ik geen antwoord op kan vinden.
de laatste tijd heeft de 343 erg veel last van vocht in de auto. zelfs zo erg dat als je de auto s'ochtends instapt dat de druppels van de voor en achterraam aflopen.
heeft iemand enig idee?
p.s heeft iemand nog een goede primaire en secundaire vario liggen voor weinig? er hoeven geen riemen op te zitten (pm is welkom)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Eerst had ik altijd gewoon een bison vochtvreter in de auto staan veilig in een emmertje vastgemaakt in de kofferruimte. Om de zoveel dagen even leeggooien. Helpt uitstekend tegen vocht en beslagen ramen etc.
Maar zoals jij het beschrijft lijkt het er op dat je rubbers versleten zijn...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Loop ze toch nog een keertje na?
- V300 register
- Verbannen
-
Sid340;126148 schreef : In die van mij heb ik nu een pingi vochtvreter staan. Deze is veilig, kan niet lekken en als hij vol is doe je 'm even in de magnetron.
Een pingi? Wat is dat voor ding?
Klinkt gemakkelijk en interessant, heb je misschien meer info hierover?
Overigens; mij viel bij de nieuwe rubbers van de leden-actie op dat deze geen "gaatjes" hebben zoals de originele rubbers die wel hebben.
Zitten bij de oude rubbers in het "bolle" deel van de rubbers. Iemand enig idee waar dat voor dient?
- V300 register
- Verbannen
-
kingfisher;126194 schreef : Een pingi? Wat is dat voor ding?
Klinkt gemakkelijk en interessant, heb je misschien meer info hierover?
Overigens; mij viel bij de nieuwe rubbers van de leden-actie op dat deze geen "gaatjes" hebben zoals de originele rubbers die wel hebben.
Zitten bij de oude rubbers in het "bolle" deel van de rubbers. Iemand enig idee waar dat voor dient?
www.pingi.eu/page/products.html
Kijk hier maar is voor wat info! Lijkt mij wel interessant eigenlijk!
- V300 register
- Verbannen
-
het nadeel van beslagen ramen wordt er minder erg door, maar de aantasting van de auto door intrekkend vocht blijft.
heb je enig idee waar het water vandaan komt?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Volgens mij zorgen deze ervoor dat het rubber iets makkelijker "leegloopt" als je de deur dichtslaat? Als je er gaatjes in maakt gaan je deuren misschien makkelijker dicht.kingfisher;126194 schreef : Overigens; mij viel bij de nieuwe rubbers van de leden-actie op dat deze geen "gaatjes" hebben zoals de originele rubbers die wel hebben.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-