Deursleutels laten maken zonder sleutel
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Anders zou het voor mij heel makkelijk zijn om van jouw auto een sleutel na te (laten) maken!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;125785 schreef : Bij de 345 van Joost was ?berhaupt het kopi?ren van sleutels al moeilijk, de dealer kon hierin niks betekenen!
hahaha de dieler! :woei:
je moet voor dit oude werkje naar een vakman, moderne winkels zoals hobby-zaken kunnen je niet meer helpen.
je moet naar de plaatselijke smit of naar die ouwe knar met zijn sloten-zaakje...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb al verscheidene 343 en 340-sleutels na laten maken, is nog nooit een probleem geweest bij een slotenmaker. Je krijgt alleen zo'n lelijke sleutel die in de verste verte niet lijkt op het origineel.Alex;125789 schreef : hahaha de dieler! :woei:
je moet voor dit oude werkje naar een vakman, moderne winkels zoals hobby-zaken kunnen je niet meer helpen.
je moet naar de plaatselijke smit of naar die ouwe knar met zijn sloten-zaakje...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
erwin88;125796 schreef : Heb ik weer... Dus cillinders vervangen zonder sleutel gaat niet? Dat is lekker zeg. En ik zou niet weten waar ik een smit of 'ouwe knar' met een sloten-zaakje kan vinden.
PB me effe het kenteken, kan ik even navragen aan m'n vaste "onderdelenkerel" of hij nog een adresje weet