Hendel Richtingaanwijzer

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2008 17:02 #743355 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Hendel Richtingaanwijzer
Ben benieuwd of de dealer dit onderdeel nog kan leveren. If not, dan moet je zelf aan de slag met bijv. een strip, grote klemringen, etc. Vraagt wel enig denkwerk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2008 11:29 #743465 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hendel Richtingaanwijzer
Ja wij hebben gisteren ook bezig geweest met de hendel. Na veel zoeken en doormeten zijn we er achter dat de heel goed uitziende hendel defect is. Openmaken om bij de hendel was makkie. 3 schroeven en de knop van de choke los (staafje voorzichtig vasthouden met de tang en knop losdraaien) en de schakelaar zat vast met 2 schroeven. Het groot licht staat nu weer uit en kunnen we iedergeval s'avonds rijden zonder seinen van tegenliggers

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2009 15:10 #752745 door V300 register

mistert_tb;77358 schreef : Als ik een beetje daarmee aan het prutsen ben en in de stuurkolom iets aanraak, gaat mijn claxon aan...

Hahaha...ja, dat probleem ken ik! Paar maanden geleden onder luid claxoneren door het dorp gegaan (automatisme om bij afslaan t?ch je richtingaanwijzer te gebruiken).
Ik heb het, omdat je toch gaat prutsen met je stuurkolom, laten doen bij een garage. Die had nog twee stuks liggen. Hoorde toen ook dat het ??n van de zwakste punten van een Volvo is. Hadden ze ook nooit van kunststof moeten maken!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 10:03 #752977 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hendel Richtingaanwijzer

mistertb;77221 schreef : Of wellicht iemand in de buurt van Breda die mij (tegen gepaste betaling) een handje wil helpen?

Beetje laat en het is hopelijk al opgelost, maar zo niet: Ik wil best wel even helpen hoor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2009 17:50 #761732 door V300 register

Bodejodel;86907 schreef : Beetje laat en het is hopelijk al opgelost, maar zo niet: Ik wil best wel even helpen hoor.

Het probleem is al opgelost! Heb de choke er direct afgekregen na bovenstaande tips. Daarna heb ik ongeveer 10 tigh rips (of hoe je dat ook maar spelt) aan elkaar, aan de richtingaanwijzer en om de stuurkolom bevestigd. Nu zit alles stevig vast :-)

Bedankt voor de hulp!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC