Gordels
- V300 register
- Verbannen
-
daarom zei ik ook, de richting waarop ze ingebouwd zitten.. ipv horizontaal

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
wat proberen en prullen kan ook, maar als je ze loslaat rollen ze toch weer terug in...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens heb ik ze allebei volgens mij getest bij Frits en deden ze het daar gewoon hoor, en die ene doet het nog steeds perfect.
Maar ja het zal allemaal wel, die gordels hebben me geen flap drol gekocht 10 euro voor een paar, nauw ja niks dus.
Geen bedrag dus om je druk over te maken, 10 euro voor een voor gordel had ik namelijk ook wel betaald...
Ja Fritz je had meer moeten vragen haha....
- V300 register
- Verbannen
-

iemand er mee blij maken die er ook daadwerkelijk wat aan kan hebben

- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;37405 schreef : Ik heb hem 1 keer losgekregen toen zat die weer vast maar waren wel opgerold... EN toen ik dus ging trekken blokte die om de 4 centimeter. Maar goed ze zijn niet opgehangen en volgens jullie ligt het daaraan, heb ze wel schuin gehouden als gezegd. Wel vreemd dat de ene het wel doet en de andere het niet typisch....
Overigens heb ik ze allebei volgens mij getest bij Frits en deden ze het daar gewoon hoor, en die ene doet het nog steeds perfect.
Maar ja het zal allemaal wel, die gordels hebben me geen flap drol gekocht 10 euro voor een paar, nauw ja niks dus.
Geen bedrag dus om je druk over te maken, 10 euro voor een voor gordel had ik namelijk ook wel betaald...
Ja Fritz je had meer moeten vragen haha....
Als je er echt niet aan uit komt mag je wel even langs komen. Dan kan ik het effe voor doen.
Mochten ze toch stuk zijn, dan kijk ik of ik niet nog wat anders heb liggen. Als jij tenminste niks gesloopt hebt

Mja, moet je wel een stukkie rijden... :]
- V300 register
- Verbannen
-
Weet je zeker dat je de goede gepakt hebt?
Nee joh ga er echt niet mee terug, en al is die stuk boeiend.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dus niet helemaal oprollen dan maar, zullen ze het dadelijk weer doen. Die andere was namelijk ook niet geheel opgerold.