Van binnen bijna helemaal klaar!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 19:43 #679547 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Van binnen bijna helemaal klaar!!!
Netjes, hoor! :worship:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 20:08 #679550 door V300 register
Dank u dank u!

Nu nog een leren interieur op de kop tikken en dan ben ik helemaal in mijn nopjes (naast een pioneer radio) en dan exterieur aan de beurt:
ooit bumpertje achter vernieuwen en in de lijnzaadolie de bumpers EN... op de motorkap die sneeuwkap!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 20:20 #679554 door V300 register
EN GLT-velgjes! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 20:40 #679556 door V300 register
Haha nee voorlopig niet, heb net 4x nwe bridgestones gekocht, passen niet op die velgen met overzetten anders deed ik het wel .

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 22:20 #679572 door V300 register
Bij mij tieft dat vacuummetertje elke keer naar beneden. Die dubbelzijdige tape is niet sterk genoeg, helaas. Ik heb het w?l goed ontvet, dus daar zou het niet aan mogen liggen... Blijft het bij jou wel zitten?

Ik ga er een klodder bisonkit ofzo tussen doen, en dan blijft het in ieder geval tot in de eeuwigheid zitten :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 22:21 #679573 door V300 register

Doeke Dobma;33166 schreef : (...).
Dit heb ik gedaan met zwarte 'Marine' kit van een bekend merk, ben merk even vergeten. (...)

Dat zal dan wel Sikaflex zijn geweest, beestachtig spul. Enige bezwaar: loshalen is een heeele harde no-go.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-08-2007 22:38 #679574 door V300 register
Wat dachie van Tesa Powerstrips? Heb ik zelf gebruikt in mijn ouwe 460 om mijn carkit tegen het dashboard te plakken. Bovendien kun je ze altijd verwijderen zonder dat je er iets van terugziet.

EDIT: dan heb ik het natuurlijk over een metertje vastzetten, niet over een spoiler waar dit topic eigenlijk heenging. En als we het dan toch over spoilers hebben: alsjeblieft niet die lelijke bijzettafel van piepschuim. Blergh.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2007 23:05 #679576 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Van binnen bijna helemaal klaar!!!
Ziet er een stuk beter uit zo met dat stuur!

Sikaflex maakt inderdaad monsterlijke kitten net als andere professionele kitfabrikanten... Bison is voor amateurs!!! :humor:
Bij mijn vorige werkgever ( www.permasteelisa.com ) gebruikten we honderden liters Sikaflex 2 componentenkit per dag. Daar werd het wekelijks per vrachtwagen afgeleverd.
Als je twee met die kit aan elkaar gelijmde aluminium onderdelen probeert los te trekken trek je de stukken uit het aluminium! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-08-2007 08:27 #679592 door V300 register
Ow, ik heb het geschroefd, moet natuurlijk wel met 150 km/u de drempels over zonder dat de uiterst belangrijke controle-orgaan de emvk-checker gaat vallen :humor:

Er zitten 2 schroeffies bijgeleverd maar die moiet je niet gebruiken, wat spitstere groffere schroeven het dash in draaien met een fittingschroevendraaier kan je er net tussen om de boel vast te zetten op zijn kop, wel een gepiel maar het is maar eenmalig!!

Dutchie;33262 schreef : Bij mij tieft dat vacuummetertje elke keer naar beneden. Die dubbelzijdige tape is niet sterk genoeg, helaas. Ik heb het w?l goed ontvet, dus daar zou het niet aan mogen liggen... Blijft het bij jou wel zitten?

Ik ga er een klodder bisonkit ofzo tussen doen, en dan blijft het in ieder geval tot in de eeuwigheid zitten :D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2007 11:02 #679604 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Van binnen bijna helemaal klaar!!!

KonradW;33199 schreef : hoe ben je dan bij al die bouten gekomen? foto?
want als je kijkt naar de platte spoiler die wordt bevestigd met meerdere bouten, alleen je kunt zo moeilijk erbij door dat gat in de kofferdeksel van de hatchback.

Klopt, bij een hatchback is dat lastig. Bij een sedan zitten er aan de binnenzijde van het deksel 4 gaten op precies de juiste plekken, ze hielden er denk ik rekening mee;) Dmv die vier grote ronde gaten kun je uitstekend met een dopsleutel erbij.

En de kit was an Bison. Hoeft niet supersterk te zijn, de bouten houden de spoiler wel vast;) Het hoeft alleen maar af te dichten. En het is heel netjes af te werken, bij aandrukken spoiler komt het er namelijk tussenuit, maar dit kun je heel gemakkelijk met een natte vinger weghalen(zolang het nog niet droog is;))

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC