Van binnen bijna helemaal klaar!!!
- V300 register
- Verbannen
-
nijmegenleeft;33102 schreef : @waarvoor is dat metertje in het sleutel bakje eigelijk, ik zie die dingen wel eens vaker op foto`s maar heb geen idee waar die voor zijn.
(jongens ik ben geen expert op dit gebied lach me AUB niet uit).
Waarom zou ik jou uitlachen? :S
Metertje is een vacuummeter, en die meet het opschakelvacuum van de variomatic. (De variomatic schakelt namelijk (mede) door motorvacuum op).
De econometer in het dashboard gebruik ik nu ook echt als econometer, die zit eigenlijk rechtstreeks op het motorvacuum aangesloten.
Als ik het mis heb moet iemand me maar even corrigeren

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

In mijn vorige auto, deed ik om mijn turkse buren aandacht te laten trekken op de hoedenplank van mijn Mercedes een perzich kleed, stond heel erg vaag maar was wel grappig.
Bij de 340 is het wel droog iets ouds er op te leggen, een wandelstok of een protese of een vergeelde zwartwit pinup poster uit de jaren 40...
Nou nee, laat hem wel gewoon leeg (als ik weer niet die rol vergeet).
- V300 register
- Verbannen
-
ik neem aan dat die equus die vacuum meter is onder in je dash?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat heeft ie zojuist bij mij opgehaald.lucluc;33105 schreef : Nu nog even een ander stuurtje plaatsen.

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb het woord Volvo erop ipv CLV.
Heb verder bij Jeroen mijn achterklep werkend gekregen met mijn nwe volvo-dempers, waarvan dank :worship::worship: en binnenkort dus eens het stuur gaan omwisselen, ziet er mooi en robuust uit en niet zo plastic als mijn GL stuur.
Ja heb idd bedrading van aansteker getrokken naar equus (emvk checker vacuum) en voor het analoge klokkie, was wel een gepiel daar de bedrading niet lang was zodat ik er net bij kon in het open aanstekervakje maar goed is uiteindelijk gelukt met nwe verloop-kabbelschoenen.
Nu als het stuur erin zit als laatste nog een leren intereur voor 5deurs hatchback ergens scoren...
Oja en een nieuwe GL-achterbumper, de mijne is gedeukt door de vorige eigenaar

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar interieurdingen vind ik het leukst, daar kijk ik in verhouding het meest tegenaan

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb trouwens zelf besloten om de spoiler die ik heb in ieder geval niet op de 340 te zetten. Ik vind het toch niet mooi staan.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Zo zit ie er netjes op, en er zal niet snel roest onder komen.
Heb dit trouwens samen met mijn opa gedaan, een zeer precies mannetje. Ik wed dat de spoiler van mij het meest recht geplaatst is van de hele club;)