tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Is op zich ook wel een leuk iets , ben gek op metertjes, dus een equus econ.metertje voor je opschakelvacuum, klinkt wel als een todo list voor de toekomst, want ik dacht al aan een oliedruk maar een 2e ecometer voor deopschakel is ook leuk, dan heb ik mijn middenbakje wel gevuld haha!!!
Maar ga je je nog aan een oliedrukmeter wagen om er naast te zetten van equus?
- V300 register
- Verbannen
-
Ralphies;32420 schreef : Maar ga je je nog aan een oliedrukmeter wagen om er naast te zetten van equus?
Neuj, voorlopig in ieder geval niet. Bovendien is dat veel moeilijker om aan te sluiten.
Zoveel meters vind ik ook weer een beetje overdreven. Bovendien moet je toch op de weg kijken, niet op de meters

- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik las idd op het forum op je vacuum-gedoe van je cvt na te meten dat je dat idd kan checken, is dat dus DE check zoals jij die equus heb aangesloten? Of is het ware testen ergens bij de cvt-bak zelf?
Ik heb nog een scherp geheugen merk ik vandaag zo laat

- V300 register
- Verbannen
-

Ik zou wel eens willen weten wat je ziet als hij niet meer goed opschakelt, blijft die meter dan beneden staan ofzo?
- V300 register
- Verbannen
-

die had je bij de bbq nog niet harry!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ralphies;32196 schreef : tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige cockpit, dus als ik de cockpit een op een omwissel dan is voor de apk mijn km-stand onterecht 60000 verhoogt.
Kan ik de teller (ja het klinkt frauduleus) terugdraaien zonder het mechanisme te beschadigen, de 1e "een" moet weer nul worden en het 2e getallentje 9.
Mocht iemand weten of dit kan zonder het mechanisme te beschadigen, hoor ik het graag.
Ik heb het vanmorgen gevraagd: voor de keuring maakt de stand van het KM aantal niets uit.
Je zal met een eventuele verkoop in de toekomst jezelf moeten verantwoorden naar de koper.
Dus de oude bewaren.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder vandaag de binnendiameter opgenomen voor de vacuumslang tbv t-stuk voor eco.meter, diamter 8 a 9mm en als ik een 2e eco.meter tbv emvk wil plaatsen is de binnendiameter 4mm met schuifmaat.
Dus strax equus eco.meter van ong. 16 euro bestellen en alvast 2x t-stukkies kopen en klein stukkie 'over'schuifslang van diameter 8mm en klaar is Ralphies, einde dashboard-meter gedoe.
- V300 register
- Verbannen
-