tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 17:23 #678710
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
gelukt maar nu zoek ik voor de economy een goed t-stuk
Heb de cockpit aangesloten en de wartelbajonet weten te lijmen met industrie 7.5 bison en daarna nog ducktape erom heen.
De toerenteller doet het en zo ook alle lichtjes.
Temp.sensor sluit ik niet aan maar economy-meter wel, heb alvast vacuumslang gekoxcht met binnendiameter 3.2 mm en al voorbereidend aangesloten en door schutbord geleid.
Maar... waar haal ik een t-stuk vandaan die een uitgang heeft van rond 3.2mm en 2 andere uitgangen die (schat ik 1cm doorsnede hebben van de org. slang van de viertraps-vacuum ding)???? dus 1x 3.2 en 2x rond 10mm.
De volvo dealer had dit niet en een automaterialenzaak enkel t-stukken met alle drie enkel de exacte zelfde binnendiameter.... zeer onhandig.
Wie weet waar ik zo'n t-stuk kan vinden?
Breda zelf heeft geen volvootjes op de sloop heb ik al gebeld, laat staan toevallig eentje waar al een economy op zal zitten
Heb de cockpit aangesloten en de wartelbajonet weten te lijmen met industrie 7.5 bison en daarna nog ducktape erom heen.
De toerenteller doet het en zo ook alle lichtjes.
Temp.sensor sluit ik niet aan maar economy-meter wel, heb alvast vacuumslang gekoxcht met binnendiameter 3.2 mm en al voorbereidend aangesloten en door schutbord geleid.
Maar... waar haal ik een t-stuk vandaan die een uitgang heeft van rond 3.2mm en 2 andere uitgangen die (schat ik 1cm doorsnede hebben van de org. slang van de viertraps-vacuum ding)???? dus 1x 3.2 en 2x rond 10mm.
De volvo dealer had dit niet en een automaterialenzaak enkel t-stukken met alle drie enkel de exacte zelfde binnendiameter.... zeer onhandig.
Wie weet waar ik zo'n t-stuk kan vinden?
Breda zelf heeft geen volvootjes op de sloop heb ik al gebeld, laat staan toevallig eentje waar al een economy op zal zitten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 17:34 #678712
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic tellerstand nwe cockpit staat 60000km hoger dan mijn huidige..
Wat je moet doen (tenminste, als je hem wilt aansluiten zoals bijna iedereen hier) is een passend stukje slang over de slang van de vacuummeter doen. Dan past het wel. Piece of cake!
Ik heb nu net vandaag m'n econometer weer in ere hersteld en een extra vacuummeter aangesloten voor het opschakelvacuum. Erg leuk, zal vanavond ofzo wel wat foto's posten.
Ik heb nu net vandaag m'n econometer weer in ere hersteld en een extra vacuummeter aangesloten voor het opschakelvacuum. Erg leuk, zal vanavond ofzo wel wat foto's posten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 17:44 #678716
door V300 register
Aha een diameter slag zoeken die over de dunnere economy-meterslang gaat en qua diameter dan overeen komt als met 4traps vacuumslang.
Ja foto's zijn altijd leuk en leerzaam!!
Ja foto's zijn altijd leuk en leerzaam!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 17:46 #678717
door V300 register
Juust! Dat is 'm!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 17:53 #678719
door V300 register
Hmm jammer dat ik daar vanmiddag niet op kwam nu moet ik weer wachten, t gaat zondag worden 
Ach heb een vrije dag vrijdag dus dan kan ik weer binnen een shop stappen en wat snuffelen.
Hier moet ie zoals uit een gegooglede draadje vanuit dit forum:
Gewoon hieronder in het midden ergens de kniptang erin, ik neem aan dat dit ook een 1.4 blokkie is?:

Ach heb een vrije dag vrijdag dus dan kan ik weer binnen een shop stappen en wat snuffelen.
Hier moet ie zoals uit een gegooglede draadje vanuit dit forum:
Gewoon hieronder in het midden ergens de kniptang erin, ik neem aan dat dit ook een 1.4 blokkie is?:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 17:59 #678722
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 18:04 #678724
door V300 register
OOOWWW!!! Dat is nog beter en dichterbij! Ja heb ook een vario. thanx!!!
Zie, dat bedoel ik, plaatjes zeggen zoveel meer, zie nu ook de dikkere slang die je over de dunnere heb.
Zie, dat bedoel ik, plaatjes zeggen zoveel meer, zie nu ook de dikkere slang die je over de dunnere heb.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 18:27 #678727
door V300 register
Voor iemand mij aan gaat klagen, het was niet m'n eigen foto 
Ik heb het zelf v??????l netter gedaan

Ik heb het zelf v??????l netter gedaan

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 20:00 #678737
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2007 23:16 #678760
door V300 register
Stoer!!! 2 stuks economy meter? een in de dash en een 2e vanaf evmk voor in het middenconsole, staat wel leuk, beetje rallycar achtig met die ronde equus-meters.
Is idd leuk om te doen, nu nog een oliedruk-meter van Equus er naast bouwen??
Is idd leuk om te doen, nu nog een oliedruk-meter van Equus er naast bouwen??
Moderators: Mark Smeets