Reinigen en herstellen Lederen Interieur
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
22-04-2009 14:21 #771775
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Reinigen en herstellen Lederen Interieur
FF een topickick.
Jeroen, zijn bovenstaande foto's van het ineterieur dat je wilde opfrissen? Want het ziet er al erg goed uit...?? Of waren deze foto's van het 2de (betere) interieur?
Ik heb even advies nodig van jullie. Ik kan onderstaande stoelen kopen, maar 1 stoel is (licht) beschadigd. Het valt in mijn ogen erg mee, maar ik ben dan ook veel slechtere stoelen gewend
beide stoelen:
bijrijdersstoel:
Vergroting:
is zoiets makkelijk bij te verven? Ik heb totaal geen ervaring met leer...
Jeroen, zijn bovenstaande foto's van het ineterieur dat je wilde opfrissen? Want het ziet er al erg goed uit...?? Of waren deze foto's van het 2de (betere) interieur?
Ik heb even advies nodig van jullie. Ik kan onderstaande stoelen kopen, maar 1 stoel is (licht) beschadigd. Het valt in mijn ogen erg mee, maar ik ben dan ook veel slechtere stoelen gewend

beide stoelen:
bijrijdersstoel:
Vergroting:
is zoiets makkelijk bij te verven? Ik heb totaal geen ervaring met leer...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2009 14:28 #771777
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Reinigen en herstellen Lederen Interieur
Leer kun je altijd, mits niet gescheurd, reconditioneren. Vraag eens een offerte aan bij een spotrepair bedrijf zoals hierboven genoemd. Volgens mij kost het niet eens veel.
Zelf doen kan ook. Je kunt het bijlakken en vocht inbrengen waardoor het weer soepel wordt. Zoek maar eens op google, daar is best veel van te vinden.
Zelf doen kan ook. Je kunt het bijlakken en vocht inbrengen waardoor het weer soepel wordt. Zoek maar eens op google, daar is best veel van te vinden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
22-04-2009 14:50 #771778
door Mark Smeets
Ik heb zoals je zegt ff gegoocheld en op het porsche forum een mooie voor en na foto gevonden van iemand die zelf een groen interieur had geverfd, ziet er super uit! Dit gaan ze worden als het aan mij ligt

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2009 22:06 #771906
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Reinigen en herstellen Lederen Interieur
www.drvinyl.nl
heb ik live wonderen zien verrichten met leder.
Deze beschadigingen zijn echt een eitje voor ze.
(die foto's van mij waren trouwens van de nieuwe stoelen. Daar zit Pauline nu op.)
(die foto's van mij waren trouwens van de nieuwe stoelen. Daar zit Pauline nu op.)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
06-05-2009 23:08 #776635
door Mark Smeets
Vandaag een mailtje terug gekregen. Helaas hebben ze geen verstiging (meer) in Limburg, en dus is de dichtsbijzijnde vestiging in Brakel (bij Zaltbommel), dat zijn 260 kilometer op en neer :snif: (is dat niet bij jouw in de buurt Jeroen? EDIT: ja, 30 KM ? 30 minuten rijden :wtf:)
Eens kijken of ik hier in de buurt wat kan vinden. Een prijs wilde hij niet geven per mail, daarvoor moest ik eerst bellen.. dus eerst kijken wat het bij anderen kost en dan eens bellen :+
Bodejodel;101580 schreef : www.drvinyl.nl heb ik live wonderen zien verrichten met leder.
Vandaag een mailtje terug gekregen. Helaas hebben ze geen verstiging (meer) in Limburg, en dus is de dichtsbijzijnde vestiging in Brakel (bij Zaltbommel), dat zijn 260 kilometer op en neer :snif: (is dat niet bij jouw in de buurt Jeroen? EDIT: ja, 30 KM ? 30 minuten rijden :wtf:)
Eens kijken of ik hier in de buurt wat kan vinden. Een prijs wilde hij niet geven per mail, daarvoor moest ik eerst bellen.. dus eerst kijken wat het bij anderen kost en dan eens bellen :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2009 15:06 #779338
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Reinigen en herstellen Lederen Interieur
En om mooi leer bij te houden...
..daarvoor kan je de lederproducten van Meguiars gebruiken!
..daarvoor kan je de lederproducten van Meguiars gebruiken!
Moderators: Mark Smeets