Volvo 360GLT op facebook
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
GLT had gasgevulde, en de GL olie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
PaulKoerkamp;247408 schreef : wat is er anders aan de veerpoot van een 360 glt ten opzichte van een 360 gl. Van een 360 en een 340 weet ik het verschil, maar ik dacht dat de veerpoten van een 360 onderling wel uitwisselbaar waren.
De zwarte kap heb ik gedemonteerd. maar ik zie niks aan het hendeltje. maar omdat de alarm lichten het wel doen zou ik zeggen dat het in de schakelaar zit ipv in het relais.
Geen idee wat er precies anders is aan de veerpoot, ik heb persoonlijk meer met 340's dus in de 360 heb ik me nooit echt verdiept.
Zit het grijze deel van de hendel onder en boven nog vast? Klikt hij nog wel in de juiste positie?
Anders zou je inderdaad kunnen proberen de hendel of het relais een keer te wisselen (Er vanuit gaande dat de zekering gewoon heel is en blijft uiteraard). Ook het relais kan de oorzaak zijn. Ik weet niet hoe het bij een 300-serie zit, maar het kunnen intern 2 aparte circuits zijn.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Overigens zou ik gewoon een nieuw lager monteren.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Echter heb ik bij het wiellager wisselen de kilometerteller kabel eruit gehaald. en nadien weer teruggedrukt in de wielnaaf. Maar de teller doet het nu niet meer. Wat heb ik hier fout gedaan?
- Mark Smeets
- Moderator
-
PaulKoerkamp;247522 schreef : Echter heb ik bij het wiellager wisselen de kilometerteller kabel eruit gehaald. en nadien weer teruggedrukt in de wielnaaf. Maar de teller doet het nu niet meer. Wat heb ik hier fout gedaan?
Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- kabel zit niet diep genoeg erin.
- kabel is gebroken. Je mag de kabel niet knikken. Heb je hem ruw verbogen?
Bij mij was de kabel ook gebroken na het demonteren van de voorpoot.
De tweede keer heb ik het clipje aan de carrosserie even losgenomen, dan heeft de kabel meer bewegingsvrijheid.
- V300 register
- Verbannen
-