Volvo 360GLT op facebook
- V300 register
- Verbannen
-
Als Svenska Bildelar of Dafhobby of een der welk bij ons bekend bedrijf een auto met winst verkoopt is dat allemaal prima, maar als de aanname gemaakt wordt dat een particulier het zelfde doet, mag het ineens niet meer? Een beetje raar als je het mij vraagt...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;247042 schreef : Maar uiteindelijk, of er gehandeld wordt of niet, als je een prijs overeen komt waar je tevreden mee bent is het toch goed? Ongeacht wie er winst of verlies maakt.
Als Svenska Bildelar of Dafhobby of een der welk bij ons bekend bedrijf een auto met winst verkoopt is dat allemaal prima, maar als de aanname gemaakt wordt dat een particulier het zelfde doet, mag het ineens niet meer? Een beetje raar als je het mij vraagt...
Ik denk dat ook de particuliere hierop geen winst maken op dit moment.
Ik vind het gewoon jammer dat mensen een auto kopen die aar 1 week alweer weg gaat. Handel (en winst maken) is helemaal niks mis mee, maar dat is hier niet aan de orde

edit: Auto staat nog op NL kenteken, laatste overschrijving 7-9-2017. Mönchengladbach ligt ook vlak bij Susteren over de grens. Duitse advertentie is dus waarschijnlijk nog steeds dezelfde aanbieder als op FB. Ik had dus helemaal gelijk over de prijs

v0lv0freak;246852 schreef : Aah dat verklaart waarom de prijs op marktplaats nog 1900 euro was. Op facebook werd het 1200 euro, om een dag later al 999 te worden.
Meer dan 800 euro moet je hem dus nooit bieden, auto staat pas 6 dagen op naam...
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;247038 schreef : Dan mag je ook wel geloven dat het om minder dan 800 ging
Dussss.
Goed rijdend zal ook wel meevallen voor die prijs. Niettemin kan je er vast iets leuks van maken. In die kleur maak je nog kans om redelijke portieren te vinden. Voorschermen idem. Techniek op orde brengen 1000 euro en dan voor lassen en spuiten 1500? Heb je voor 3000 een mooie GLT!
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Zou zonde zijn als deze ook voor de cross gaat. Voor die prijs wel erg aannemelijk

- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Heb nog een andere 300 sloopredder op het oog die nog veel zeldzamer is, eerst een paar auto's bij Erik verkopen.
Heb er nu 2 online te koop staan, die nog relatief netjes zijn.