Volvo 360GLT op facebook
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;247213 schreef : Heb er nu 2 online te koop staan, die nog relatief netjes zijn.
Relatief netjes? Gewaagde advertentietekst :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb destijds deze auto aan mijn monteur gegund als eerste eigen auto en hij heeft hem inderdaad voor euro 800,- verkocht aan diegene die hem nu aan het verkopen is.
300 series hebben we niet voor de handel maar liefhebberij.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
General Custom;247216 schreef : 500 euro is geen geld... Al sloop je er al het glt-spul af om te verkopen dan kun je er nog winst op maken. Tellerset, spoilers en bumpers nog goed? Dan heb je de 500 euro er al wel weer uit. In elk geval beter dan maar platrijden in de cross...
Relatief netjes? Gewaagde advertentietekst :+
Zeg alleen "netjes" als ze ook echt showroomstaat zijn.
Beide hebben wel wat kleine plekjes, maar ja. Welke ongerestaureerde 300 heeft die nou niet.... vandaar "relatief"
- V300 register
- Verbannen
-
Het doel is om de auto als 2e auto te gebruiken naast mn 740gl.
- V300 register
- Verbannen
-
De auto valt me 100% mee. Stukken beter dan verwacht.
- V300 register
- Verbannen
-
PaulKoerkamp;247281 schreef : Ik heb de 360 zojuist bekeken, en staat nu bij me op de aanhanger naar huis.
De auto valt me 100% mee. Stukken beter dan verwacht.
Super dat hij is gered :y:
Komt er ook een showroomtopic van?
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Gaaf ding, veel plezier er van! Was al bang dat ie in de cross zou belanden!
- V300 register
- Verbannen
-
echter moeten er maar een paar kleine dingen aan gebeuren:
remlicht Ra
achterlicht Ra
Knipperlicht rondom
wiellager LV
Band glad LA.
Het achterlicht RA zit een nieuwe lampunit in. het remlichten normaal licht doet het nu weer.
Een andere wiellager en band heb ik nog liggen van mn schade 360 sedan.
Ik denk erover om de complete veerpoot over te zetten dit lijkt mij makkelijker dan een wiellager vervangen.
Het knipperlicht doet helemaal niks. maar als je de alarmlichten aan zet dan knippert alles wel. zou dit in het relais zitten of in de hendel aan het stuur?
- V300 register
- Verbannen
-
Naast het verschil in veerpoot heb je ook met andere dingen te maken, zo is er bijvoorbeeld een reële kans dat de topmount het begeeft, net zoals stuurkogels en rubberwerk en dergelijken waar je deze loshaalt.
Het knipperlicht-probleem zal inderdaad veel kans in de schakelaar of het relais zitten. Begin eens met de zwarte kap onder het stuur te demonteren. Een typisch kwaaltje van een 300-serie is dat de onderste bevestiging van de schakelaar breekt. Deze zit dan enkel nog aan de bovenkant bevestigd waardoor je met het bedienen van de hendel de hele schakelaar beweegt waardoor deze niet schakelt. De eenvoudige oplossing is een ijzerdraad of ijzeren strip tussen de onderste bevestigingspunten van de 2 stuurschakelaars maken.
- V300 register
- Verbannen
-
De zwarte kap heb ik gedemonteerd. maar ik zie niks aan het hendeltje. maar omdat de alarm lichten het wel doen zou ik zeggen dat het in de schakelaar zit ipv in het relais.